To teraz jak zdejmę pokrywę tej zębatki łańcuszka rozrządu to skąd będę wiedział że będzie dobrze ustawione?
Offline
Ale znak na zębatce?
Offline
To jeżeli mam źle ustawiony rozrząd, to jak go ustawić bez wyjmowania silnika z ramy?
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-04-13 23:43:34)
Offline
Ustawić w punktach i "przeżucić" łańcuch o tyle ząbków co trzeba.
Offline
Moim zdaniem należy w pierwszej kolejności ustawić znak na magnecie, a dopiero potem sprawdzić położenie wałka rozrządu. Wynika to z tego, że wałek robi 2 obroty na jeden obrót magneta. Jeżeli podczas wymiany cylka nie spadł ci łańcuszek z zębatki wałka rozrządu i z zębatki wewnątrz silnika, to nie ma siły, masz dobrze ustawiony rozrząd.
Offline
Dzisiaj sprawdzałem i za chiny nie mogę znaleźć na magnecie T ponieważ blokuje mi i dalej nie mogę kręcić
Offline
Hmm ciężko cokolwiek doradzić ..
Zrobiłeś sb jakieś foty zanim to wszystko rozebrałeś ??
U mnie np. tak to wyglądało :
Nowy tak samo założyłem i działa jak natura chciała
Offline
No o to chodzi że nie zrobiłem
Offline
sq3mva napisał:
Moim zdaniem należy w pierwszej kolejności ustawić znak na magnecie, a dopiero potem sprawdzić położenie wałka rozrządu. Wynika to z tego, że wałek robi 2 obroty na jeden obrót magneta. Jeżeli podczas wymiany cylka nie spadł ci łańcuszek z zębatki wałka rozrządu i z zębatki wewnątrz silnika, to nie ma siły, masz dobrze ustawiony rozrząd.
tak, najpeirw ustawiamy na magnecie a przerzucamy łańcuszek na zębatce w głowicy.
Powiedz mi jakim cudem chcesz wymienic cylinder bez ściągania łańcuszka i zębatki?! bo to jakaś czarna magia dla mnie
Offline
No i po problemie Zetka chodzi jak głupia, wszytko zrobione i dzięki za porady
Plusy dostają Okret i Himlu ponieważ bardzo mi pomogli
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2013-04-15 20:48:47)
Offline
Nie, wszystko jest ok
Offline