to jest czterotakt, tak naprawde kazda zmiana dyszy lub ingerencja w uklad paliwowy zwiekszy tylko spalanie (oczywiscie jezeli zmieniamy pojemnosc na duzo wieksza to dysze trzeba dopasowac, chodzi mi o sytuacje z 50ccm) mocy moze, powtarzam moze dostaniesz ale bd to wynik rzedu 0,2KM czyli rzecz nie do odczucia w trakcie jazdy, szkoda kasy na benzyne
Offline
Stożka nie będę montował bo ten filtr co jest wystarczy i jest naprawdę dobry, stożek fajnie dźwięk polepszy ale nie będzie filtrował powietrza tak dobrze jak gąbka. Jak dysza to 80 ?? Myślę że większa nie bo może znowu zalewać.
Offline
A stożkowy to nie gąbka? Nie wiem kto teraz kupuje "druciasty". Gąbkowy z budą i jazda ;D
Offline
Zakupiłem właśnie dysze 80. Zmienię uszczelki, dysze, regulacja i zobaczymy czy uzyskam coś przez zmianę. A z ciekawości, ile taki gąbkowy stożek i czy trudno zamontować go w miejsce starego filtra ??
Ostatnio edytowany przez kubek505 (2012-09-26 22:38:28)
Offline
Ja za swój z budą dałem 30zł + 10 za przesyłkę. Nie ma problemu z montażem zostaje jeszcze dużo miejsca, a dzięki obudowie i plastikami pomiędzy filtrem to przez 2 miesiące posiadania, jeździe po piachu, kurzu, filtr jest czysty
Offline