Powiem ci tak, mój kumpel ma leone rk 50, to jest prawie to samo co pro 50 tylko że droższy, ma go od początku wakacji i owiewki, czyli czacha i boczne zaczynają mu już pękać, i ta dziura pod bakiem... zależy, ja bym wolał np kupić za tą cene jak chcesz ala ścigacza to rieju rs2, naprawdę fajny sprzęcik, jedyne co jest trochę nie bardzo to dzwięk,a no i to jest już 2T
A tu foto mojego tankpadzika w zetce sport
Offline
Tankapdzik dunlopa pasuje tylko i wyłącznie do zetki +. W czarnej to SZKARADA. A poza tym chodziło mi o konkretnie te modele, ZetKa i Zipp pro 50. Nie interesują mnie leone i xrace, bo jak kupowałem zetke ich po prostu nie było. A teraz tak o sobie rozmyślam...
Offline
Panowie nie polecam Reju juz lepiej Aprilia choć to i to tak piszczy tak jak Simson jak sie piłuje.
A co do osiągów to Aprilla50 ma strasznie krótkie biegi (tak jak zecia na oryginalnych przełożeniach)
V-max około 85-90km/h 9trzeba sie dobrze bujnąć)
-Spalanie około 3-do 4l/km zależy jak sie jeździ.
A co do reju to z 50ccm nie miałe do czynienia tylko z 125ccm jechałem na ty sprzęcie raz i powiem ze k150 to zostaje w tyle juz na starcie V-max nie znam ale 90km/h to bez problemów sie bujnąłem
Offline
Arek50 jak miałeś już zetke to weż Pro, twoja sprawa, ale ja bym tego szmelcu nie brał..
Offline
JA ma tego tank pada niżej i trochę nie pasuje bo mam białe paski jak by były żółte to by o wiele lepiej wyglądało
Offline
derzawi1 napisał:
Panowie nie polecam Reju juz lepiej Aprilia choć to i to tak piszczy tak jak Simson jak sie piłuje.
A co do osiągów to Aprilla50 ma strasznie krótkie biegi (tak jak zecia na oryginalnych przełożeniach)
V-max około 85-90km/h 9trzeba sie dobrze bujnąć)
-Spalanie około 3-do 4l/km zależy jak sie jeździ.
A co do reju to z 50ccm nie miałe do czynienia tylko z 125ccm jechałem na ty sprzęcie raz i powiem ze k150 to zostaje w tyle juz na starcie V-max nie znam ale 90km/h to bez problemów sie bujnąłem
Simson nie piszczy, ma swój oryginalny piekny dźwięk.
Offline
kamilek112 napisał:
Arek50 jak miałeś już zetke to weż Pro, twoja sprawa, ale ja bym tego szmelcu nie brał..
OMG
Wcale nie lepsze wykonanie ma Zetka.. Zobacz na problemy z nią i awarie.. Ja wierzę w powiedzenie "Kto dba ten ma".. Czy to chińskie czy nie..
Offline
rekoz. napisał:
kamilek112 napisał:
Arek50 jak miałeś już zetke to weż Pro, twoja sprawa, ale ja bym tego szmelcu nie brał..
OMG
Wcale nie lepsze wykonanie ma Zetka.. Zobacz na problemy z nią i awarie.. Ja wierzę w powiedzenie "Kto dba ten ma".. Czy to chińskie czy nie..
Dokładnie.
Offline
kamilek112 napisał:
Arek50 jak miałeś już zetke to weż Pro, twoja sprawa, ale ja bym tego szmelcu nie brał..
Haha, jak mi dołożysz to czemu nie . Nie chce barć pro tylko się zastanawiam czy by mi bardziej podchodził, tzn. plusy i minusy.
Offline
Plusami nie było by nic, minusami byłyby: obciachowy wygląd, badziewne plastiki, brak wygody.
Co do wykonania Zetki, to opinie na ten temat wypowiadane mogą być przez właścicieli, którzy z nich aktywnie korzystają i wiedzą co mają.
Rekoz.
Jakie problemy i awarie? O zegarach wszyscy wiedzą od dawna, poza tym?
Offline
GumiŚ123 napisał:
derzawi1 napisał:
Panowie nie polecam Reju juz lepiej Aprilia choć to i to tak piszczy tak jak Simson jak sie piłuje.
A co do osiągów to Aprilla50 ma strasznie krótkie biegi (tak jak zecia na oryginalnych przełożeniach)
V-max około 85-90km/h 9trzeba sie dobrze bujnąć)
-Spalanie około 3-do 4l/km zależy jak sie jeździ.
A co do reju to z 50ccm nie miałe do czynienia tylko z 125ccm jechałem na ty sprzęcie raz i powiem ze k150 to zostaje w tyle juz na starcie V-max nie znam ale 90km/h to bez problemów sie bujnąłemSimson nie piszczy, ma swój oryginalny piekny dźwięk.
Ja simkowi pociśniesz przez dłuższy czas na max to tak świszczy wiem bo często tak jeździłem (mowa tutaj nie o oryginalnym wydechu tylko tej bańce niby sportowej)
Offline
Spoko, kupuj Pro jak chcesz.. ale jak ja bym miał kupować jeszcze raz moto, to bym wziął używany 2T, nawet i to rieju, albo jakiegos a'la crossa..
Offline