U mnie też jest blokada kierownicy w stacyjce, więc nie mogę odpalić jeżeli jest kierownica zablokowana.
Offline
To chyba lepiej jak jest w stacyjce a nie pod kierownicą ... Troszkę nie przemyślane , w Zetce zamiast tego całego P< , powinna być blokada kierownicy ;d
Offline
tank pad z dunlopa
Offline
Fajnie wygląda, ale trochę nie pasuje do zetki classic bo ona ma czerwone dodatki
Offline
oj tam aby coś było hehe no z deczka nie pasuje ale i tak to się ładnie z tym prezentuje
Offline
jakoś tak nisko bo ta naklejka przeszkadza ale jest git heh akurat tam dobrze bo się najwięcej rysuje heh i jakoś się wpasowało ....
Offline
Bastek0 Za 2 tyg
Ostatnio edytowany przez kamilek112 (2012-09-01 18:48:14)
Offline
Mój odwieczny dylemat, ZetKa czy Pro 50?
Offline
Zetka !
Offline
Benzer!
Offline
Nie, no ale na serio. Argumenty, a nie słowa rzucane na wiatr. Na zetke plusuje wygoda, to że jest cichy, nie ma aż tylu plastików. Natomiast na zippa przemawia wygląd, dźwięk silnika i ma schowek(malutki ale jest, a w zetce potrzebny jest kufer )
Offline
arek50 napisał:
Mój odwieczny dylemat, ZetKa czy Pro 50?
kamilek112 napisał:
Zetka !
GumiŚ123 napisał:
Benzer!
Wiadomo, że każdy będzie chwalił tylko to co ma. Ogółem PRO 50 są fajne tyko mi nie pod pasowała jedna rzecz. Ta pusta przestrzeń pod bakiem a silnikiem. Mogli dać większy kawałek bocznego plastiku i to przykryć. Bardziej by pod pasowało wg. mnie.
Offline
Pro 50 jest cięższe co za tym idzie słabsza moc. Bez cylka 72 się w ogóle nie obejdzie..
Offline