Witam dzisiaj podczas wjazdu pod piaskową górkę spadł mi łańcuch wszystko by było ok ale potem jadąc po asfalcie zaczął mi motor dziwnie jechać tak skakać po dojechaniu do domu stwierdziłem ze został zgięty wałek potwierdziło się to kiedy Zdrojem dekielek od zębatki i włączyłem bieg.... i mam teraz takie pytania od której strony trzeba rozbierać silnik zęby wyjąc wałek i czy ten będzie pasować http://sklep.romet.pl/romet_parts/czesc … t1179.html bo pisze ze do zetki z 2011 a moja jest z 2010 ...
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2012-08-26 19:15:31)
Offline
a najlepiej silnik rozbierać od strony sprzęgła czy koniecznie trzeba bezie wyjąc głowice i cylinder i czy trzeba będzie wymienić simering ? lepiej zamuwic ze stronki rometa czy z allegro ??
Offline
Phantom napisał:
Trzeba go całego rozebrać niestety...
Chyba że sam wałek spróbujesz wyprostowac kawałkiem rury jakiejś.
To chyba zły pomysł, może pęknąć kater.
Offline
Trzeba rozpoławiać silnik.Lepiej zamów ze strony Romet-Motors dlatego że wałki zdawcze montowane w 139Fmb różniły się od siebie średnicą i frezem na zabezpieczenie zębatki zdawczej.Pomijam już fakt że przełożenie w skrzyni biegów w różnych rocznikach i modelach CRS 50 i Zetki 50 były inne.
Offline
koło magnesowe tez trzeba zdejmować ?
Offline
Nie koniecznie.
Offline
a jak rozkręcić sprzęgło to wystarczy tylko te 4 śrubki ?????
Offline
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2000
P.S. Jak rozpołowisz daj trochę fot ze środka na PW. Będę wdzięczny
Ostatnio edytowany przez Adas (2012-08-29 19:27:45)
Offline
ok dzięki pomogło ale teraz mam kolejny problem juz wszystkie srubki wykręciłem i nie mogę rozpołowić silnika podważałem śrubokrętem to odchodzi z oporem nawet dosyć sporo jakies 2cm ale jak wyjmę śrubokręt to sie znowu zaciska nie mam pojęcia to to może byc ??
Offline