Witam wszystkich...Mogę spokojnie potwierdzić słowa kolegi MrMichu5512. WS50 jak na razie na dotarciu ładnie hasa. nie przekraczam 4500 - 5000 w porywach. Jedno co mi się nie podobało to nie podokręcane śrubki i nakrętki, tak że po przyjechaniu do domu z miejsca zakupu (30km) od razu wziąłem się z bratem za "poprawianie fabryki" . Ale to zrozumiałe, bo wyszedł spod igły, a to norma niestety. W związku z tym ,że to nowe Romety i nie ma za wielu ich posiadaczy - mam pytania do MrMichu5512, tak że prosiłbym kolegę o kontakt... a motorek naprawdę się nieźle prezentuje
Offline
Witam Admina. Dzięki za radę... napewno tak zrobię jak radzisz PickNick. Powiem bracholowi, bo to on teraz dociera czterosuwa.
Ostatnio edytowany przez rados (2011-04-17 17:26:27)
Offline
Ja dałem tyle co kolega powyżej (2430zł z tą zniżka 10%).. a swoją drogą to te motorki są już chyba odblokowane bo bez niczego ciśnie 70km/h a obroty na jałowym osiąga maksymalne . nie wiem czy jest sens się bawić w ogóle w jakieś podkręcanie. Napiszcie czy u was też osiąga 11k obr. - ciekawi mnie to, bo ponoć nie ma prawa tak sie wkręcać z modułem oryginalnym.
Offline
Witam "rados".
Czyli jest nas dwóch, co kupiliśmy po tak okazyjnej cenie. Co do blokad, to też uważam że jest odblokowany, na prostej ciągnę 60-65km. a max to jechałem 75-80km (wg licznika w motorku), to mi w zupełności wystarcza, w warunkach miejskich. Bardziej by mi zależało na mocy, bo w 2 osoby pod sporą górkę, to tylko na jedynce. Jeszcze 100km i idę na przegląd (wymiana oleju po 500km) i mam zamiar zapytać o blokady. Obroty na prędkościomierzu mam podobne jak opisałeś.
Pozdrawiam.
Offline
rados dzięki za poparcie dam linki do filmów z ws 50
1; http://www.youtube.com/watch?v=4tXwynv2nW8
2; http://www.youtube.com/watch?v=S2YzQn8oDec
Offline
Ci co się interesują WS 50, te filmiki na youtube to widzieli już pewnie wielokrotnie. Dajcie fotki swojego sprzętu. Moje są zamieszczone stronę wcześniej, jest na nich np pokazana kontrolka w postaci czaski, wskazuje ona załączone światła krótkie bo oryginalna kontrolka świateł, zapala się tylko przy załączonych długich. Ciekawy jestem jak wasze wyglądają i czy już coś modyfikowaliście. Ja np. zauważyłem że przydała by się szersza opona z tyłu, po piaszczystym terenie to motor strasznie "pływa". Zwróćcie też uwagę jak macie zamontowany wydech. W niektórych modelach jest źle (u mnie też tak jest,) mianowicie widły mocujące rurę wydechową są za bardzo odgięte, jest na rurze specjalne wgłębienie w które powinna się chwać śruba od tylniego amora.
Offline
Panowie, zapraszam na prawdę do zakładania tematów o swoich "WS-kach", jest ich coraz więcej i pewnie Forumowicze chętnie by pooglądali i poczytali o nich.
Offline
Trochę o cenach rozwinęło się... Dlatego ja powiem, że swoją zetkę kupiłem za 3500zł
Rocznik 2010 był kupiony w grudniu zarejestrowany w 2011 marzec
Ostatni egzemplarz mieli i mi go posprawdzali jest świetnie. Polecam kupować po sezonie, bo to się opłaca a jakość może być zdumiewająca.
Offline
Dzisiaj braciszek jedzie po twardy dowód i ...za parę dni, za dni parę wyruszy ... na pierwszy przegląd serwisowy Swoją drogą to nie wiem czy się płaci za ten pierwszy serwis gwarancyjny ( Brak kontaktu telefonicznego ).. Serwis ponoć w Płotach koło Zielonej Góry. A co do modyfikacji to na razie tylko założona niebieska postojówka LED..ale będzie tego na pewno więcej.
Offline
Witam...dopiero zaczynam swoją przygodę z motorami....juz tydzień stoi u mnie na placu ten właśnie romet ws50.
I intryguje mnie...gdzie jest wlew oleju (gdybyście mogli to na zdjęciu zaznaczyc) oraz nie jestem pewny co do ssania...to ta złota wajcha (góra-dół) po lewej stronie?
Z góry dziękuję za odpowiedź i proszę o wyrozumiałośc
Offline
Koledzy mam nadzieje, że mogę tu zapytać, ale jak to jest z tymi cenami Zetek bo rozglądam się i ciężko znaleźć taką, która kosztuje mniej niż 3990 (2010r), a 2011 rok to prawie 4300. http://otomoto.pl/romet-z-zetka-50-serw … 29622.html to przykład najtańszej jaką znalazłem Problem wynika z tąd, że jak narazie to max 3500 moge wydać
Offline