Ogłoszenie


#1 2012-08-22 12:42:25

MegaMotocyklista

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-07-20
Posty: 31
Punktów :   

[Problem] Spadek obrotów.

Witam. Otóż, gdy silnik jest zimny pracuje w zakresie 1600 (+/-) obrotów na minutę. Po rozgrzaniu, np. przejechaniu dystansu 10 km silnik traci obroty,tzn. nie utrzymuje określonego poziomu i gaśnie. Co to może być za przyczyna ? Silnik seryjny z przebiegiem lekko ponad 5 000km.

Offline

 

#2 2012-08-22 14:05:59

 radimir2

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Pomorskie
Zarejestrowany: 2012-06-30
Posty: 263
Pojazd: Aston|RometKomar|Fabia
Wiek: 18

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Spróbuj wyregulować gaźnik na rozgrzanym silniku

Offline

 

#3 2012-08-22 14:51:00

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Gaźnik to podstawa + sprawdzenie luzów zaworowych.

Offline

 

#4 2012-08-22 22:03:16

darelo12

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-07-01
Posty: 103
Punktów :   -1 

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Ja mam problem, polegający na tym, że jak stoi np 10minut, to odpala na dotyk, stoi na 1,5k caly czas, ale jak na przyklad juz pojade i dojade do świateł juz traci obroty na luzie i pada. Regulowałem gaźnik, ale coś w nim dziwnego sie dzieje. Jak ustawie np 1,3k i krece o minimum srube to leci nagle do 2 lub 3k. TO jest dziwne. Pomoże ktoś ? Może to rzeczywiscie zawory, bo jak już w innym temacie pisałem, coś mi stuka w cylindrze.

Offline

 

#5 2012-08-23 08:00:35

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Jeżeli kręcisz śrubką od obrotów biegu jałowego to normalne. Mieszankę ustawiasz drugą śrubką --> [Poradnik] Regulacja gaźnika Romet Zetka.

Offline

 

#6 2012-08-23 08:33:27

MegaMotocyklista

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-07-20
Posty: 31
Punktów :   

Re: [Problem] Spadek obrotów.

U mnie też słychać wydobywające się stuki z cylindra. Gaźnik regulowałem na kilka sposobów. Niestety nic nie daje. Filtr powietrza dokładnie przeczyszczona. Być może, że będzie potrzebna regulacja zaworów. A zdarza Wam się, że po wyjęciu iglicy  z gaźnika i po ponownym włożeniu silnik traci moc ?

Offline

 

#7 2012-08-23 09:03:08

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Ustawienie iglicy to sprawa indywidualna, po podniesieniu jej regulowałem gaźnik od zera (podniesienie nie musi wcale pomóc).

Offline

 

#8 2012-08-23 11:04:30

Phantom

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gałąźnia
Zarejestrowany: 2011-12-29
Posty: 336
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Cos masz rozszczelnione. Szkoda czasu na regulację. Zbadaj co gdzie pękło.

Offline

 

#9 2012-08-23 11:29:18

darelo12

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-07-01
Posty: 103
Punktów :   -1 

Re: [Problem] Spadek obrotów.

a wie ktoś czemu po dłuższej jeździe zaczyna mi gasnac ?

Offline

 

#10 2012-08-23 15:14:19

 Maka_17

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Zwola
Zarejestrowany: 2011-09-23
Posty: 801
Punktów :   
Pojazd: Zetka50+ NGK Performance :D
Wiek: 17

Re: [Problem] Spadek obrotów.

Ja bym obstawiał pękniętą głowicę. Na zimnym jest wszystko ok, lecz jak się rozgrzeje to się rozszerza i traci kompresję, moc. Kumpel tak miał


HONDA CR 125/KIEDYŚ ZETKA 50+

Offline

 

#11 2012-08-23 15:32:57

darelo12

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-07-01
Posty: 103
Punktów :   -1 

Re: [Problem] Spadek obrotów.

jak mogło to peknac ? jak myslicie, przyjma mi to na gwarancje ? a jak nie to ile to może kosztować ?

Slawkowski napisał:

Jeżeli kręcisz śrubką od obrotów biegu jałowego to normalne. Mieszankę ustawiasz drugą śrubką --> [Poradnik] Regulacja gaźnika Romet Zetka.

Gaźnik mam wyregulowany na kawe z mlekiem. Obroty też są dobre bo na ciepłym trzymaja sie 1,5k, ale jak już jest gorący po przejechaniu dystansu to już nie trzyma tych obrotow i gaśnie(na luzie jak i na biegu).

Ostatnio edytowany przez darelo12 (2012-08-23 21:27:27)

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumzswnf.pun.pl www.aghgpz.pun.pl www.fcbarcelona.pun.pl www.di.pun.pl www.medabots.pun.pl