Witam, mam okazję kupić silnik Loncin 250cc od crossa 250cc, i wsadzić do Zetki, ale wydaje mi się, że to jest głupota, silnik z osprzętem kosztuję 1000zł, przebieg 800km, a co z Ramą zetki? Napewno się posypię, może i ma najtrwalszą ramę z wszystkich chińskich 4T 50cc, ale to jest już przesada 250cc to Zetki 50? XD
Proszę o opinie co do zakupu, bez żadnych obrażających komentarzy, tylko się pytam, czy warto?
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-07-11 23:30:58)
Offline
jak będziesz jeździł "normalnie" to nic się nie stanie. pytanie tylko czy zapasuje???
Offline
Zamierzam jechać spokojnie xD, raz na jakiś czas po prostej bez dziur dać mu w dupę ;d
*Przepraszam, JEJ!
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-07-11 23:36:55)
Offline
Pasować, pasować będzie, jedynie mocowania trochę zmodyfikować, ale rama ;/, i jakoś cholernie odciąga mnie od tego silnika fakt, że mogę na tym pojechać 140km/h.
Offline
ta konstrukcja nie jest przystosowana pod 250cc żeby jeździć 140km/h owszem jak spokojnie do ok.115km/h to da rade a powyżej to nie wiem , ale z tego co się orientuje to ludzie wstawiaja 250tki do k/z-125 i jakoś jeżdżą ,silnik powinien bez problemu wejść.
Offline
Ile jest koni na 250cc
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-07-12 21:15:28)
Offline
Strzelam, że przesiadka z pierwszego pojazdu, który miał 50ccm, na 250.
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2012-07-13 14:07:21)
Offline