Witam mam pytanie do mechaników Otóż wymieniłem cylinder tłok głowice na 72ccm3 . I tu narodził się problem nie wchodzi na wysokie obroty wymieniona została dysza na większa co też nie dało efektu . Silnik kręci się do 4-5 tyś obrotów po czym jest buuuuu i koniec .Dodam że zawory wyregulowane rozrząd dobrze ustawiony i zapłon też,i tu moje pytanie co może być przyczyną z góry Dziękuje za odpowiedz
Offline
Spróbuj wyregulować gaźnik, sprawdź fajkę i świecę (jeśli nie masz NGK to wymień).
Pierwszy post powinien być w powitalni
Ostatnio edytowany przez automateusz (2012-05-28 21:40:48)
Offline
Przepraszam za to że nie był w powitalni za chwilkę nadrobie )
świeca wymieniona na NGK i gażnik ustawiałem ale i tak to nic nie dało słyszałem też ,że moduł się powinno wymienić prawda to ?? bo jak miałem 50 ccm3 to zamykałem licznik wiec moduł odblokowany jest i niewiem czy wymieniać czy nie a z fajką jak byś mi napisał tak dokładnie co może być nie tak
Offline
Oryginalna fajka może się w środku rozkręcić i nie dawać dobrej iskry. Polecam jej wymianę na NGK. Moduł jak jest odblokowany, to go zostaw. Sprawdź jeszcze regulacje zaworów i innych części.
Ostatnio edytowany przez automateusz (2012-05-28 22:30:34)
Offline
właśnie kurde sprawdzałem wszystko już luzy na zaworach są dobre tą fajkę sprawdzę w najbliższym czasie jak podjadę do kolegi . Ale zauważyłem że jak ściągnołem tą obudowe od filtra powietrza całkowicie i jak dam mu więcej gazu że się dławi to mi paliwo cofa do filtra tak jak by ,cięzko to wytłumaczyć ale to normalne?? dziś nagram filmik to może wiedziałbyś coś wiecej bo kurcze niewiem już co robić
Offline
Gaźnik czyściłeś? Paliwo ma dobry dopływ? Nie ma bicia na świecy?
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2012-06-09 15:27:30)
Offline