Strony: 1
Witam, od jakiegoś czasu *zaczeło się to przy 1300-1400km*, przy zimnym silniku, jak dodam więcej gazu, zetka wydaję z siebie nienaturalne dźwięki.
Tak jakby się głośniej darła(nakręce filmik ) Dodam, także że, zauważyłem, że ta końcówka tłumika, która przymocowuję się do cylindra Popękała i zmieniła swoje ubarwienie na białe(może przesadzam). Dzieje się to tylko przy zimnym silniku, po rozgrzaniu i rozbujaniu zety, motór wydaję od siebie prawidłowe dźwięki, czyli normalnie.
Offline
Siema , ja bym stawiał na zawory ze sie rozregulowały , a co do rury to dziwna sprawa
Ostatnio edytowany przez adikaszi (2012-06-04 13:03:54)
Offline
Jakby były rozregulowane, to na ciepłym silniku też by tak było
Offline
ja mam podobnie... ale to raczej nie zawory bo rozregulowane zawory klepią...
Offline
radziu0700, ile masz przejechane KM, i od kiedy ci to się zaczeło, mi to się dzieje od ok. 400km i Narazie, poza często wypadającom dwójką wszystko gra.
Offline
ja mam ok. 1400 i wydaje mi się że wina może być ze źle dokręconego wydechu ale ogólnie to mi nie przeszkadza... i zależy też jak bardzo Ci świszczy... bo u mnie tak jak u Cb tylko na wysokich obrotach, ale tak jak mówiłem nie jest to u mnie jakoś specjalnie odczuwalne.
dzieje mi się tak mniejwięcej od czasu kiedy odkręcałem pare razy wydech
Ostatnio edytowany przez radziu0700 (2012-06-06 21:51:28)
Offline
Nom, zauważyłem, że leciutko się odkręciło, jutro czas, to pogrzebie przy motorku, ale dlaczego końcówka tego co wlazi do cylindra, zmieniła swoje UBARWIENIE na białe?????????????????????????, do tego pordzewiało to. xd
Offline
to że rdzewieje to normalka... szczególnie przy niegarażowanych moplikach
Offline
Ubarwienie się zmieniło z powodu temperatury, bo niby z jakiego innego powodu?
A świszczy, bo masz jakies przedmuchy dopóki silnik sie nie rozgrzeje, elementy nie rozszerzą i przez to staną szczelniejsze.
Miałes zawsze dość oleju? Bo wygląda na jakieś przegrzanie i teraz są skutki.
Offline
Strony: 1