Witam wszystkich !
Dzisiaj dołączyłem do Tego forum , miałem to zrobić wcześniej ale jakoś nie było chęci
Odnośnie tematu , Router WS50 to Cud maszyna ... bez blokad , ładnie się prezentuje , na 3 biegu jadę 75-80 km/h niestety na czwartym prędkość spada do 65 km/h , Porównując go wyglądem do zetki , jest tu trochę gorzej , jednakże osiągi są o wiele wiele lepsze. Zetka jest zbyt masywna jak dla mnie , ma za szeroką oponę z Tyłu , i wogóle nie może się uciągnąć .. Kolega zakupił to we 2 jak jechaliśmy pod górkę o kącie mniej więcej 25stopni to ledwo ledwo jedyneczką wyjechaliśmy , a Moim routerkiem trójką do połowy potem redukcja i Ogień
Zmiany jakie chcę wprowadzić :
WYmiana świecy na NGK , ponieważ ostatnio się coś psuje , na pełnym gazie tak bmurumrmrururu i przygasa ,
Wymiana cylindra na 72ccm ,
Dyszę sportową ,
jak znajdę jakieś lepsze sprzęgło
Filtr stożkowy ,
Żarówka przód ,
Obniżacze napięcia do przodniej żarówki ( nie wiem czy wiecie ale nasze motorki potrafią wytworzyć napięcia rzędu 14,5-15V i palą się żarówki )
założyć filtr paliwa ( wiecie wszyscy jakie to paliwo teraz jest , kto wie co w nim jest )
jeśli będą fundusze , to wymienić kierunkowskazy , oponę na typowo szosową ,
Gdzieś na czasie postaram się wrzucic zdjęcia mojego szatańskiego wechikułu .
Przepraszam za wszystkie błędy ortograficzne .
Pozdrawiam wszystkich !
Offline
mati10l napisał:
No jest Duużo słabsza , w ogóle nie wiem po co tam ten licznik do 120
Licznik jest do 120 dlatego że romet stosuje go również do zetki 125 i lepiej jak wkłada go do 50 bo nie musi robić nowych czyli oszczędności
Offline
Witam. Jestem tu nowy, czytałem forum od dawna, i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi w czym rocznik 12 jest gorszy od 11? coś o ramie gorszej pisaliście. Proszę napiszcie co wiecie na ten temat bo chcę zakupić WS50 ale koło mnie dostępne tylko z tegorocznego rocznika
Offline
Powiem tak, dawno tego tematu nie czytałem, ale dla tych co się wahają: Kupiłem ponad rok temu, mam 2500 km, 80 ccm przez 500 km. Awarii 0 oprócz palących się żarówek, ale to chyba od wibracji (najgorzej denerwują przednie, bo są drogie). Polecam, ale 80 ccm duża różnica
Offline
mati10l napisał:
Nie ma takiej opcji ;D popatrz jakie routery mają wielkie wręcz zębatki z tyłu , zetki mają mniejsze więc są na równym poziomie
Zębatki nie mają nic do tego, inne przełożenie w skrzyni i co? Trzeba by przetestować jak się ciągnie router i zetka na takich samych przełożeniach.
Offline
Nie wiem jakie przełożenia w skrzyni ma router a jakie zetka ale wydaje mi się że router ma większe tylne koło więc chyba dlatego mają inne zębatki
Offline
Ale na orginale router jest i tak szybszy od Zetki. Weźmy również pod uwagę że ja miałem seryjnie zębatkę zdawczą 12z nie tak jak Zetki 13z.
Od nowości miałem przełożenia 12/54 jak byłby ktoś ciekawy, teraz mam 13/54
Offline
Klusek napisał:
Ale na orginale router jest i tak szybszy od Zetki. Weźmy również pod uwagę że ja miałem seryjnie zębatkę zdawczą 12z nie tak jak Zetki 13z.
Od nowości miałem przełożenia 12/54 jak byłby ktoś ciekawy, teraz mam 13/54
Dziwne, ja miałem oryginalnie 13/54,dobra trochę wrażeń po 1,5roku eksploatacji ws50, palenie żarówki, to nie wina wstrząsów ani regulatora, ja poprawiłem styk masy w oprawce żarówki i przestało mi palić, co do wibracji przy 7-8tys.obr, u mnie był poluzowany silnik dokręciłem śruby mocujące silnik i wibracje ustały,reszta jest OK ws śmiga bez większych problemów lata sobie spokojnie 70-80km/h. testowałem zębatkę 14z, ale przy 50ccm 14z nie ma sensu, przymierzam się do 80ccm wiec pewnie założę 14z i potestuje, o efektach pewnie powiadomię
Offline
Witam..!
Ja mam Ruciaka (tak został ochrzczony prze mnie poczciwy ws 50) juz ponad rok...
Przyznam ze maszynka ma mały rozpęd (nie wiem jak z tą wersją po liftingu),
Jezeli chcecie coś w niej zmieniać, przed czym kolwiek sprawdzcie czy macie wyregulowany gaźnik.
Po samej regulacji gaźnika radze sprawdzić czy nie macie blokady na skrzyni biegów (rzadko stosowane).
Potem, jesli nie chcecie wymieniac cylindra, polecam wsadzić rozblokowany moduł...
Poza zwęzką w tłumiku niema nic do rozblokowania... (w wersji przed liftingiem)
Ewentualnie mozna pokusić sie o zwiekszenie dyszy np na 18.
Moja maszynka ma wymieniony modół i rozregulowany gaźnik, mimo to bez problemu wyciąga 70km/h.
W ten poniedziałek jade go wyregulowac... Przekaże wam efekty
P.S.
Co do przyspieszenia to dajcie mniejszą zembatke oraz wymiencie dysze
Z wymianą dysze trzeba znowu wyregulowac gaźnik...
Sorka za błędy.
Offline
Wiecie może jaki silnik 110 lub 125 pasowałby do routerów?
Offline