Witam, niedawno dotarł do mnie Mój nowy silnik. Razem z dziadkiem oraz Ojcem postanowiliśmy podejść do założenia Go, nie było najmniejszych problemów, aż do dojścia do elektryki. Otóz podłączyłem tą wtyczkę która jest do modułu zapłonowego, 2 kabel prowadził do akumulatora (Również działa) i 3 kabel który niby też dobrze podłączyłem. Gaźnik na miejscu niby wszystko ok, ale nie chcę w ogóle odpalić. Fajka nie daję w ogóle iskry, wszystkie styki są dobrze podłączone, kranik paliwa i reszta wszystko jest okej. (Świeca jest nowa). Co może być przyczyną? Już nie mówię, że nie działa mi wskaźnik biegów oraz bieg jałowy N, bo jest tam troche inna instalacja.
W starym silniku kabel z licznika idzie aż do tego dekielka pod którym znajduję się przednia zębatka i on odpowiada za biegi itd.
W nowym silniku kabel idzie od razu z silnika do tego miejsca przy zębatce więc jak ma niby to działać.
Jeżeli ktoś zna się bardziej na elektryce, rozkręcał bak itd to proszę o kontakt.
Offline
Mógłbyś mi powiedzieć gdzie się to znajduję? Aha, juz wiem, właśnie tam dziadek sprawdzał czy tam idzie jakiś prąd za pomocą małej żaróweczki i okazało się, że tam nie dochdzi. I teraz to jest wina kabli? Czy wymiana cewki?
Ostatnio edytowany przez kulka123 (2012-04-14 18:46:14)
Offline
To jest cały przewód . Chodzi tu o cwekę zapłonową czyli całą fajkę . Jeżeli masz stary silnik rozbierz tę z 125 a zamontuj tę z 50 . Było na forum jak założyć fajkę NGK więc jest wszystko opisane jak zmienić fajki .
Offline
ten kabel nie idzie odrazu do silnika. masz tam pod bakiem zlaczke i tam powinien pasowac ten kabel od biegow. a jesli chodzi o elektryke calego silnika to kostki zapewne ci nie pasowaly jak u mnie. ja zrobilem poprostu na krotko z izolacja. 5 min zabawy i wszystko gra jak powinno. czujnik biegow tez chodzi
a co do fajki tez przelozylem stara. jest chyba na jedna srubke tylko
Ostatnio edytowany przez wnuq (2012-04-14 20:43:13)
Offline