hmm... pasowa cpowinna ale chyba motor bedzie mniej zrywiejszy, ale za to na "prostej" bedzie jechac szybciej
zamiast tylnej zebatki radzil bym Ci zmienic przednia na taka z wieksza iloscie zebow, zreszta o przedniej zebatce jest jush post wiec go nie bd przeciagal
1. modyfikacje mechaniczne 2. zebatka
Offline
Kolega ma zebatke tylna z zetki 125 , to mówi że wolniej sie buja ale zato 85 realne jedzie. Wkońcu to nie 51 zębów tylko 38 ;d
Offline
Samemu ma, ja również zamierzam wstawić z 125 na tył ale dotego cylinder 80 wstawić i jechac spokojnie około 85-90km/h przy obrotach , niewiem około 9 tys a nie 12 ....Bo 14z z przodu mało daje siły ma tyle samo co na 13z bo ja dotego rozwierciłem głowice już zrobiłem pod 80 cylinder tzn tato mi robił;p
Ostatnio edytowany przez Xenon (2011-04-17 09:38:08)
Offline
Witam. Ja moją Zetke odblokowałem w serwisie dokładnie nei wiem co było zmieniane bo nawet specjalnei sie nie przyglądałem co robił mechanik ale wiem ze troszke pogrzebal pod lewa pokrywa silnika i za filtrem powietrza mialem uszkodzony modol ktory przerywał i jezdził 50/h ale teraz pow wymianie modułu na nowy jedzie 80 przy obrotach 9-10 tys jestem zadowolony z tego rezultatu wkońcu to tylko 50cc ale właśnie zatsanawiam sie też nad tą zębatką gdyż mechanik powiedział ze to tez poprawi mi osiągi.
Offline
Z całym szacunkiem dla Xenona, ale zauważyłem że zębatka w zetce nie jest idealnie płaska. Z resztą jest na gumowym zabieraku. Jeśli wprowadzam w błąd to sorry i proszę mnie poprawić
Ostatnio edytowany przez MamutPL (2012-04-04 17:38:05)
Offline
MamutPL masz racje w zetce nie jest całkowicie płaska
Offline