Ale ja tylko końcówkę odcinam. Poza tym nie wiem czy kiedyś się jeszcze nie przyda, więc na razie sobie ją zostawiam. A co do tematu. Znalazłem kompletny układ wydechowy od CBR 125 za okrągłe 100 zł Teraz pozostaje tylko wypatroszyć środek i przyspawać do zetki.
Offline
Ja założyłem przelotowy i chodzi bardzo ładnie tzn. głośno i basowo
http://www.youtube.com/watch?v=Jnu3HUOn … BERy3m-UA=
Offline
Do wypatroszenia wydechu który będzie ładnie brzmiał potrzebujemy:
1.szlifierki
2.migomatu
3.waty szklanej
4.czasu
5. farby
Tłumika nie należy nawiercać z boku, montować filtry stożkowe. Owszem można zmieniać barwę brzemienia tłumika poprzez poluzowanie lusterek i wstawienie filtra stożkowego. Nie o to chodzi. do rzeczy.
Przecinamy tłumik (wzdłuż) na pół, wywalamy bebechy wypełniamy watą szklaną zaciskamy tłumik w obejmach, i tak przygotowany spawamy. Wizualnie malujemy.
Zapewniam was że, po takiej modyfikacji tłumik będzie pięknie brzmieć, basowo. Zgodnie z normami: "smutnych panów w białych czapkach" których ktoś, tak strasznie się tu boi.
Jest jeszcze wersja uproszczona, polega na powiększeniu WEWNĄTRZ TŁUMIKA otworu w do 10mm, który fabrycznie ma 3-4 mm! (tłumik classic)
więcej o tłumikach i brzmieniu tu >>> http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=905
Offline
Tak, upychamy, a tłumik przecinamy wzdłuż nie w poprzek. Po samym rozcięciu tłumika ogólnie widać gdzie można upakować watę. Oczywiście nie robimy tego tak żeby nam motorek pluł tą watą
Offline