nie da się
Offline
Postanowiłem ostatnio przewiercić ten otwór pod tłumikiem. Dźwięk zmienił się na gorsze (jak przy dziurawym tłumiku. Otwór musiałem zaspawać ponownie. Nie polecam rozwiercać. (Efekt o wiele gorszy od zamierzonego!.)
Offline
A miał chociaż wiecej mocy coś ? czy totalna porażka ?
Offline
kieterman napisał:
A miał chociaż wiecej mocy coś ? czy totalna porażka ?
Nie było więcej mocy, tylko wiatry i spaliny leciały w stronę stopki centralnej i osuszały błotko hehehe ))
Offline
czyli lipa Panie Marku czyli jak wiercić w tłumiku to tylko przy wylocie.
Offline
A według mnie, jeśli tłumik nie ma jakiś mega zwężek to lepiej dać sobie spokój, bo mocy i tak to nie da, a najwyżej załapiemy się na obowiązkową wizytę w stacji kontroli pojazdów. Chyba że właśnie komuś zależy na głośniejszym wydechu.
Offline
W takim razie to totalnie bez sensu nic to nie daje i jeszcze jedyne co może nam to dać to wizyte w stacji kontroli pojazdów
Offline
Najładniejszy dźwięk tłumika uzyskasz nawiercając kilka otworów symetrycznie rozłożonych na około głównego otworu wylotowego ( czyli na samym końcu, 3, 4 otworki ) Mam gdzieś filmik jak to brzmi w moim sprzęcie, jutro postaram się dodać. Ale o przyroście mocy możesz zapomieć, to tylko poprawa dźwięku. Jeśli miało by to dać efekt przyrostu mocy to tylko przy kompleksowym tuningu poczynając od dolotu, poprzez obróbkę głowicy itd...
Otwór standardowo wywiercony w tłumikach wszystkich motorów jest po to by skroplona mieszanka paliwowa miała którędy sie wydobyć a nie rdzewiała w środku.
Dźwięk silnika 75ccm ( silnik Ogar ) z nawierconymi 3 otworami ( wiertło 3 ): http://www.youtube.com/watch?v=smCpvuON9MU
Ostatnio edytowany przez kami2lo (2011-11-23 13:40:23)
Offline
kami2lo napisał:
Najładniejszy dźwięk tłumika uzyskasz nawiercając kilka otworów symetrycznie rozłożonych na około głównego otworu wylotowego ( czyli na samym końcu, 3, 4 otworki )
Mam zamiar sobie tak własnie zrobić ale boje się że jak mnie zatrzyma policja to mogą się przyczepić że jest zbyt głośny, co o tym myślicie ??
Offline
w tłumiku krótkim też mam dziurkę
Offline
http://www.youtube.com/watch?v=IXPZIiC25j4 - to jest dźwięk mojej na przelotowym wydech nie jest mocno głośny i nikt nie ma się do czego przyczepić. A co do seryjnego tłumika to oryginalna końcówka jest strasznie przytłumiona (jutro może dodam zdjęcia bo mam ją pocięta). Są 2 lub 3 komory i chińczycy wymyślili tak, że spaliny muszą zawracać w tych komorach. Przykład:
W najbliższym czasie chyba sprzedam ta końcówke przelotową bo zakupiłem już taki porządny sportowy wydech bassowy
Ostatnio edytowany przez Okręt (2012-03-10 18:05:22)
Offline