Dzisiaj zauważyłem że tylni lewy kierunkowskaz jest bardzo luźny a wręcz wisi, więc go dokręciłem i tu pojawił się problem. Nie jestem pewny ale mogłem przerwać jakiś kabel, bo po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnych świateł itp.. Może ktoś już miał ten problem lub wie jak to rozwiązać?
Offline
odkręć kierunkowskaz i sprawdź lub kabelek od akumulatora sie odczepił u mnie tak było
Offline
A później bezpiecznik wymień
Offline
Jest tylko jeden bezpiecznik, tak jak mówi Nartivun musisz zdjąć prawy boczek. Na czerwonym przewodzie wychodzącym z akumulatora jest takie białe plastikowe "coś" Tam znajduje się 1 bezpiecznik który jest używany i zapasowy na zmianę. Musisz go wymienić ale najpierw sprawdź co spowodowało zwarcie bo jeśli tego nie naprawisz to drugi bezpiecznik też się spali
Offline
Pewnie ciężko dostać taki bezpiecznik dlatego jest drugi.Może masz jakieś zwarcie ale prze wszystkim sprawdź czy kostki (głównie te pod bakiem) się nie rozłączyły.
Offline
W porównaniu z samochodowymi to jest drogi bo kosztuje jakieś 2zł za sztukę, przynajmniej u mnie, a samochodowe jakieś 50gr Trochę ciężko go dostać
Offline
http://allegro.pl/przerywacz-kierunkows … 70998.html
Jak chcesz jakąkolwiek część do zetki, wystarczy wpisać nazwę i dopisać, uniwersalny, zetki czy k125 mają ten urok, że części do nich jest multum.
Offline
Tylko w tym linku jest 2x21W a ja potrzebuję 2x10W i znalazłem tylko ten http://allegro.pl/nowy-przerywacz-kieru … 74075.html
Offline
W linku jest DO 21w, czyli jest od 0 do 21 watowych żarówek. Czy lepszy od przerywacza do 10w żarówek, to oczywiste. Dla ciekawostki, w k125 były żarówki 21w i przerywacz 10w, przez co, zdarzało się, że przerywacz komuś padał.
Offline