1. Mam taki maly problem otoz... Moja Zetka po odpaleniu chodzi przez chwile i gasnie, kiedy jade to czesto slabnie az wkoncu gasnie i przez chwile nie moge go odpalic.... przebieg mam 1300 km, probowalem juz ustawiac gaznik, czyscilem kranik i nic... nie wiem co to moze byc????
2. Wie ktos jak powinien byc ustawiony odpowiednio gaznik???
3.Sciagnolem wezyk od kranika zeby sprawdzic czy paliwo leci i gdy dalem na otwarty lecialo bardzo slabo a na rezerwie troszke lepiej wiec pomyslalem ze to pewnie kranik przytkany.... wykreciilem, przedmuchalem, wkrecilem i dalej to samo.... a w baku okolo 6 litrow..... co to moze byc????
Offline
Jaki kolor świecy? Może zawory źle wyregulowane, może puchnie tłok.
http://www.ogar900.boo.pl/Poradniki/reg … znika.html
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html
Offline
Swieca lekko zakopcona...
Offline
Paliwo juz 2 razy wymienialem:) a z zaworami to nie wiem bo nie znam sie za bardzo na tym:)
Offline
O wlasnie jak odpale to tak dziwnie cos cyka.... jak to najlepiej ustawic????
Offline
faq napisał:
P: Jaką świecę wkręcić do Zetki 50?
O: Najlepszymi świecami są świece firmy NGK. Polecam NGK CR7HSA.
P: Jaki powinien być luz zaworowy i co ile go regulować?
O: Luz powinien wynosić dla wydechowego 0.07 mm i dla ssącego 0.05 mm
Tu masz poradnik:
http://www.ogar900.boo.pl/Poradniki/reg … worow.html
Możliwe też że jakiś problem z cewką zapłonową jest.
Idź do jakiegoś mechanika niech Ci ustawi gaźnik najlepiej.
Offline
A jaką benzynę lejesz? Te przytkania, to może być wina jakiegoś dziadostwa, które jest w twoim baku. Miałem to samo w starym romecie, przytkało i robiliśmy wszystko, kranik 2 razy wymieniany był... Po prostu rdza, lub syf, w moim przyparku rdza, ale w twoim to zapewne syf.
Offline
Offline
Nie chcę Cię martwić, ale Twój problem jest identyczny z moim, ja po wszelkich zabiegach i regulacjach oddałem do mechanika, ustawił mi zawory, wyregulował gaźnik i motorek chodził równo i pięknie wchodził na obroty - był jednak słaby, nie martwiłem się bo mechanik powiedział, że po regulacji musi się ułożyć. Jednak po tygodniu problemy pojawiły się znowu i właściwie wróciłem do punktu wyjścia. Teraz to chyba zostały mi już tylko modły do Wielkiego Motura.
Offline
radzl bym caly silnik nowy kupic
Offline