a jaki masz przebieg ? może to wina tego , że docierałeś go na dotarciu na wysokich obrotach ? Jeżeli tak to uszkodziłeś sobie troszke silnik , jeżeli zacząłeś po dotarciu go tak gazować może być to winą po prostu samego dotarcia . Wiadomo , że po prawidłowym dotarciu silnik inaczej chodzi . Jeżeli żadna z tych rzeczy nie pasuje to wina zaworów , mogły się rozregulować i silnik przy wysokich obrotach zaczyna " dzwonić " . Jeżeli silnik zaczyna już wyć i nie chce się wkręcać wyżej niż 7.000 obr ( odblokowany ) to źle go dotarłeś i wynikło to z tego , że na początku za ostro się z nim obchodziłeś na to nie ma większej rady , ale osiągi nie powinny spaść .
Offline
Wątpie czy to wina dotarcia. Bo Ja gdy kupiłem Go ze sklepu to nawet mi sie nie chciało docierać i od razu 10 tys obrotów na 4 biegu. 600 km temu miałem być na przeglądzie ale kasy nie mam to nie ide. I mój ws,sik zachowuje się idealnie prócz tego, że sam dodaje sobie obroty ale jest to do naprawienia.
Offline
Z tego filmiku wynika , że pracuje poprawnie aczkolwiek dla pewności możesz podciągnąć zaworki
Offline
Chodi o regulację zaworów.
Offline
ta regulacja zaworków coś da czy ten silnik tak ma chodzić
a jak mam regulować to gdzie co i jak bo jeszcze nigdy tego nie robiłem
Ostatnio edytowany przez DraX (2011-10-01 19:25:18)
Offline
Jeśli chodzi o regulację zaworów i jesteś niedoświadczony w tych sprawach to najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie jest zgłosić się do serwisu i powiedzieć , żeby mechanik wyregulował Ci zawory w silniku i gaźnik . W zasadzie na forum jest poradnik jak wyregulować zawory ale jeżeli nie masz pewności czy czegoś nie zrobisz prawidłowo to się za to nie bierz .
Offline
Po pierwsze - silnik wydaję się chodzić poprawnie, i nie sądzę aby wymagał regulacji zaworów. Po drugie - regulacja zaworów jest banalnie prosta i zajmuję średnio rozgarniętemu użytkownikowi który wie czego szuka jakieś dwadzieścia minut, i nie ma sensu wywalać za to kupę kasy w serwisie. Po trzecie - na forum nie ma poradnika regulacji zaworów, ale chyba go napiszę w ciągu kilku najbliższych dni bo dużo osób się o to pyta .
Offline
Coś czytałem już na forum o regulacji zaworów , sporo tego było . A jeśli chodzi o regulację zaworów to tylko zasugerowałem rozwiązanie a nie to , że każę mu jechać do serwisu i bulić kasę . Chce to zrobi sam jeżeli nie to zrobi jak uważa
Offline
na filmie słabo słychać ten charakterystyczny dźwięk może uda mi się pozyczyc dyktafon
ale dobra mam jeszcze 1 problem spala mi się żarówka od świateł krótkich już 3 ostatnie kupywana wczoraj
Offline
Chłopie z tego co słyszałem to brzęczy Ci lampa z przodu od wibracji połóż rękę na lampie an tym plastiku i przygazuj tak do 8k .
Offline