Czy to normalne że gdy trzymam wciśniętą rączkę ze sprzęgła na jakimś biegu to tylne koło gdy jest na stopce się kręci? Z tego co wiem to chyba nie, ale nawet jak podniosłem sprzęgło ręcznie(na tym wodziku) to dalej to samo. Jakby nie wyprzęgał do końca. Mówię już że na pewno nie da się tego naprawić poprzez dociągnięcie linki. Co zrobić?
Temat poprawiony i nagroda dla Ciebie w postaci ostrzeżenia//Srubekl
Ostatnio edytowany przez pornol08 (2011-09-30 22:45:26)
Offline
Ja też tak miałem. Gdy postawiłem motorower na stopce, wcisnąłem sprzęgło i przełączyłem na jedynkę, to tylne koło zaczęło mi się wolno obracac. Pomogła regulacja linki sprzęgła. Należy naciągnąc linkę przy dźwigni sprzęgła wkręcając wkręt regulacyjny. Teraz po przełączeniu na jedynkę, koło obraca się tylko przez chwilę. Niestety nadal występuje to nieprzyjemne szarpnięcie gdy Router stoi na kołach.
Ostatnio edytowany przez Siapiej (2011-09-30 22:39:32)
Offline
Jest to normalne , nie ma się czym przejmować , jeżeli by działo się coś takiego , że wsiadasz na motor , wciskasz sprzęgło wrzucasz 1 i nagle powoli czujesz , że motor sam jedzie na sprzęgle ... Wtedy do regulacji linka sprzęgła bądź samo sprzęgło
Offline
No to uspokoiliście mnie:) Koło cały czas się kręci nawet po regulacji tym małym wkrętem ale motor nie przygasa ani nie ciągnie kiedy jest na kółkach. Gdybyście jeszcze mogli napisać czemu tak jest to byłoby w ogóle super
Ostatnio edytowany przez pornol08 (2011-09-30 22:55:32)
Offline
Wydaje mi się, że to dlatego, że sprzęgło nie jest do końca rozłączone. Myślę, że nie powinno tak byc, bo nie jest to dobre dla trwałości sprzęgła ale co zrobic- to tylko chiński motorower.
Offline
No tego to się tez domyślam, a czy można to jakoś przerobić, albo może gdy przejadę jakiś tysiąc to samo zniknie jak trochę sprzęgło się wyrobi? A zgłaszał to ktoś na serwisie? Jeśli tak to co mu powiedzieli?
Offline
Siapiej napisał:
Wydaje mi się, że to dlatego, że sprzęgło nie jest do końca rozłączone. Myślę, że nie powinno tak byc, bo nie jest to dobre dla trwałości sprzęgła ale co zrobic- to tylko chiński motorower.
To nie jest w 100% chiński motorower . Koło obracać się powinno , to oznacza , że sprzęgło jest w pełni sprawne a nie spalone . Kręcenie się koła oznacza , że sprzęgło prawidłowo pracuje i nie wymaga większej regulacji . Każdy Motocykl tak ma nie ważne jakiej jest firmy , Honda , Yamaha , Suzuki [..] wszystkie mają tak samo ...
Offline