No wiec tak panowie jak sami widzicie mam pewien dylemacik między motorem z silnikiem 50 ccm, a 125 ccm. Nie miałem wcześniej żadnego motoru, więc czy 125 to nie za duże szaleństwo jak na początek. Sam i tak planowałem kupić Zetke 50, a potem za jakiś czas zrobić A1 tylko, że tak kupno motoru opóźniło się o ponad pół roku (tj. wiosna 2012), a w tedy kończę 16 lat i na tym zaczynają się moje rozmyślenia. 50 nie jest zła tylko jak wiadomo jak na Zetkę trochę słaba. Za rok kończę gimnazjum i przydał by mi się własny niezależny transport do szkoły jako alternatywa dla autobusu
Ostatnio edytowany przez Cislaw931 (2011-08-27 13:28:21)
Offline
Powiem tylko tyle, że pomiędzy 50 a 125 jest bardzo, ale to bardzo, ogromnie wielka różnica w trwałości, przyśpieszaniu i prędkości przelotowej. A spalanie jest prawie takie same 2-2,5 litra.
Offline
Zdecydowanie 125ccm. Jazda o niebo lepsza niż 50, już 100 w trasie możlna lecieć, nie zwalnia pod górkę Jak chcesz to Zetka jest ok, ale obczaj może jeszcze CBR 125, NSR jak chcesz 2suwa, albo jakieś motorki typu Hyosung Gt 125, Daelim Roadwin (jakby nie patrzeć, te Daelimy 650 chopperki udane maszynki), MZ RT 125, MZ 125 SM
Offline
Jeżeli już tak bardzo na mocy i prędkości by mi nie zależał ZetKa 125 ze wzmocnieniem sport jedzie 120 km\h Jak dla mnie wystarczająca prędkość. Potrzebuje sprzętu na własną kieszeń, czyli żeby nie palił jak smok Jeszcze się pomyśli, najpierw musiał bym zrobić prawko
Offline
sory, ale pisałem w pośpiechu, bo nie miałem za wiele czasu na siedzenie na kompie więc mogłem popełnic jakiś błąd
Offline
Co do Zetek 125/90 i 125/120 - zastanawiałem się kiedyś czym się one różnią - i doszedłem do wniosku że największa różnica, to różnica w przekłamywaniu prędkościomierza .
Offline
Czyli tak Postanowione, jak tylko przyjdzie wiosna to śmigam do szkółki na prawko, a nad motorem może zimą coś opylę taniej, bo jak patrzyłem dziś na ceny Zetek 50 to staniały do 3300 zł, a do końca sezonu jeszcze trochę jest Za czymś trzeba popatrzeć
Offline