Strony: 1
ile zetka wyciąga obrotów po odblokowaniu modułu?
Offline
Zależy jak długo jedziesz i jak trzymasz kierownicę. Kiedyś dałem radę się obrócić 3 razy pod rząd
Offline
Czyli ponad 12k już nie pójdzie? A jak to będzie wyglądało w 125cc? Pójdzie ponad 12k?
Offline
Jak ten silnik wyciąga 12 k to ja jestem arabska księżniczka. 10 tys obrotów to maks na ludzki rozum, ale tego nikt nie zmierzy dokładnie.
Offline
Tzn ja podałem wartości na "luzie"(sam sprawdzałem). Na biegu to wiadomo że się nie wkręci do 12. Tak dla wyjaśnienia sytuacji.
Ostatnio edytowany przez dolan03 (2016-02-18 21:05:06)
Offline
mattiecik_gsr napisał:
Czyli ponad 12k już nie pójdzie? A jak to będzie wyglądało w 125cc? Pójdzie ponad 12k?
12 tys. obrotów to kręcą 2t ... gościu, ten silnik przy takich obrotach zjadłby samego siebie.
Offline
dolan, nigdy się nie wkręci do 12 tysięcy xD
Od tego co te śmieszne wskaźniki pokazują trzeba ze 3 tysiące odjąć. W Hondzie CB500 przy 9 tys mało nie urywa żopy to to chińskie lepadło by się przy 12 rozleciało xD
Offline
No chyba że tak Ja wiem że zegary pokazują to co chcą ale żeby aż o 3? xD W każdym bądź razie wskazówkę miałem na ostatnim czerwonym polu obrotomierza. A jak było naprawdę to pewnie tak jak piszesz
Offline
Sprawdziłem teraz, YBR 125 kręci się mechanicznie do 8k, a z tych danych jakie znalazłem to kultura pracy tego silnika była najbliższa temu zetkowemu. Więc zaryzykowałbym stwierdzenie, że maksymalne obroty są w granicach 8-9k. Pogrzebię jeszcze i jak coś znajdę ciekawego to wrzucę.
Swoją drogą na niemieckiej wikipedii piszą, że honda cb 50 J (mająca "ten sam" silnik tylko produkcji japońskiej) kręci się do 11k, także sam już nie wiem w co wierzyć.
http://www.gearingcommander.com/
Jak się komuś nudzi to może wprowadzić zetkę do bazy i zobaczymy co wyjdzie z obliczeń
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2016-02-21 16:00:31)
Offline
Zetka 50 na luzie, czyli bez żadnego obciążenia kręci do 11-11.5 tyś realnych, sprawdzane multimetrem. Przy maksymalnej prędkości na 4 biegu to będzie nie więcej niż 10k, ale zależy też od przełożeń.
Offline
Na przełożeniu 15/52 przy maksymalnej prędkości mam ok. 8k, jak zjeżdżam z góry to potrafi kręcić do 10k. Czy dalej - nie wiem, przykręcam manetkę żeby nie żyłować
Offline
Na biegu mi kręci do 10,5 a na "luzie" (biegu jałowym) 11,5 tak w przegladzie mi powiedzieli
Offline
KosteK69 napisał:
Na biegu mi kręci do 10,5 a na "luzie" (biegu jałowym) 11,5 tak w przegladzie mi powiedzieli
Poczytaj posty wyżej i powiedz panom od przeglądów że się znają na krowich cycach
Offline
Strony: 1