Witam wszystkich , jestem nowy zarówno na tej stronie jak i przy posiadaniu motoru dlatego miałbym do Was prośbę .
Mógłby mi ktoś podrzucić link ( najlepiej z allegro ) do gaźnika tuningowego razem ze stożkiem ? Ja nie bardzo się na tym znam a nie chciałbym wydać pieniędzy na coś co nie będzie pasowało . Mój cylinder to 80ccm , motor zetka50 .
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Offline
Fabryczny ogólnie jest the best i kupno innego, zwykle chińskiego gówna, to poważna degradacja podzespołów oraz zapoczątkowanie problemów, typowych dla tanich chińczyków. Jedyna dobra alternatywa, która, gdy standardowy gaźnik jest dobry i tak jest niepotrzebna, to mikuni lub keihin podobnej serii, za około 300-400 zł. Tak samo stożek. Po co zmieniać filtr, który został zaprojektowany przez inżynierów Hondy dla cg 125, na jakiś gówniany stożek?
Offline
Jeśli chcesz coś poprawić w Zetce i masz pieniążki to polecam coś wizualnego, jakieś lusterka itp. Tutaj na forum można zaczerpnąć wiele inspiracji co do modyfikacji wizualnych. Chyba jedyne czego nie polecam to zmiana kierunkowskazów. Oryginalne działają świetnie, a wymiana na "ładniejsze" jest po 1: niekonieczna a po 2: nieopłacalna
Offline
No dokładnie mówiąc chodzi mi o to żeby dodać mu kilka km/h bo niby cylinder jest 80ccm a jednak moja zetka leci tylko jakieś 65km/h ;c
na tym forum właśnie wyczytałem że stożek może coś dać i gaźnik z większą dyszą i większą przepustnicą
Offline
mam owalny już prawie od 10k i nic się nie dzieje stożek jedynie da to samo co i owalny czyli polepszy trochę brzmienie i nic pyzatym oczywiście mowa ze stożek zostanie nawilżony specjalnym preparatem do tych filtrów co spowoduje wciąganie mniej kurzu [mniejszych drobinek] ani dysza ani przepustnica nic ci nie da podnieś iglice o jeden ząbek jeżeli nie podnosiłeś już musi być na drugim od góry jak dobrze pamiętam odblokowałeś moduł ? ustawiłeś prawidłową mieszankę nagar na świecy ma byc brązowaty poprawnie zawory ustawione rozrząd nie przestawiony o jeden ząbek ? wolno jedzie zmieniałeś zębatki na 14/38
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-08 20:31:15)
Offline
Rozrządu nie umiem ustawić bo jak już wspominałem jestem początkujący , motor cały czas był serwisowany więc powinno być chyba dobrze , zembatki przód 14z tył oryginalna , motor odblokowany poza zawirowywaczem spalin (chyba tak się to nazywa? ) , iglica podniesiona a moduł odblokowany . Oczywiście przy wzroście v-max nie chciałbym też stracić mocy dużo . Jeżeli ktoś miałby jakieś pomysły czy mógł podać modyfikacje które ma w swojej zetce to bardzo bym o to prosił
Offline
Nie kupuj stożka. Ja kupiłem i to dobry (polini) i byłem totalnie zawiedzony. Sprzedałem po 3 dniach. Zetka była mega głośna, a stożek nie dał NIC. KOMPLETNIE. KATEGORYCZNIE NIC. Żadnej poprawy osiągów czy czegokolwiek. Wymiana gaźnika też bez sensu.
Offline
s0525 napisał:
Rozrządu nie umiem ustawić bo jak już wspominałem jestem początkujący , motor cały czas był serwisowany więc powinno być chyba dobrze , zembatki przód 14z tył oryginalna , motor odblokowany poza zawirowywaczem spalin (chyba tak się to nazywa? ) , iglica podniesiona a moduł odblokowany . Oczywiście przy wzroście v-max nie chciałbym też stracić mocy dużo . Jeżeli ktoś miałby jakieś pomysły czy mógł podać modyfikacje które ma w swojej zetce to bardzo bym o to prosił
na tych zębatkach dużej prędkości nie wyciągnie ma dobrego kopa zmień na 13/38 dobre do jazdy po mieście i jazdy we 2 osoby 14/38 już słabiej we 2 osoby
15/38 idealne w trasy tu masz moje filmiki jak zetka jedzie
14/52 - https://www.youtube.com/watch?v=q4ieI-g0m-o
13/38 - https://www.youtube.com/watch?v=nv5AvuhinUc
Offline
tu jest tylko jedna rada zmiana zębatki tylnej wygiętej na 38z 428h od rometa z150 i nic więcej
Offline