Mam problem, a przedstawi go ten filmik http://youtu.be/V687P1Itdlo . Proszę oglądnąć i może będziecie wiedzieć co się z moto dzieje.
Offline
regulamin !
Punkt 1 podpunkt 1.2 i 1.3
Punkt 2 podpunkty 2.02 - 2.04 - 2.13 - 2.14(ten ostatni ze szczególnym naciskiem)
dostajesz kolejne Looki od Zielonych i zero poprawy, na temat twojego gaźnika to już mi się mdło robi, zakładasz kolejne tematy w tym samym temacie
Offline
Dziwne że jeszcze bana nie dostał (tak, tak, nic nie wnoszę)
Offline
Dobra MajkelMoto to zobacz na tamten filmik jak mozesz i czy woes co tam nie tak.
A tak wogole to mozecie wytlumaczyc za co mam dostac tego bana. Regilamin przeczytalem.
Offline
"Film jest prywatny"
Człowieku, to że przeczytałeś to nie znaczy że to wszystko... Masz się do niego stosować jak reszta użytkowników...
Offline
zobacz teraz na filmik.
Porobiłem coś przy gaźniku i da rady jeździć, ale na maks obrotach. Przepustnica jest zamknięta ( nie do końca, tak żeby chodził normalnie) ale i tak jak zapale moto to wchodzi na maks obrotów i nie zejdzie. Regulacje nic nie pomaga, nawet jak wykręce srubeczki od mieszanki i od obrotów.
Ostatnio edytowany przez mattiecik_gsr (2015-03-24 17:10:05)
Offline
Moja rada, taka osobista. Oddaj to moto do porządnego mechanika a nie się sam bawisz z nie wiedzy własnej. Jak na razie każdy twój nowy temat jest pod tytułem "Nie działa, zepsute, awaria" - wszystko oczywiście sam spowodowałeś. Na pewno do PROFESJONALNEJ regulacji gaźnik i pewnie też zawory.
Offline
Jak wiesz co może być z gaźnikem to powiedz, przecież to nie twoje moto. Zawory mówisz że też trzeba wyregulować?
Offline
Juz naladowany. Ale nie nie takie bylo pytanie. Chodzi o gaznik luv zawory niewiem co tam moze niewlasciwie dzialac
Offline
Jak dla mnie to zalewa. Odpalasz na ssaniu? Jeśli tak to kiedy już odpalisz to je zamknij (w sensie wajcha na dół) i jak zacznie gasnąć to wtedy do góry i tak rób do rozgrzania silnika.
Offline
Wszystko Gaźnik jak już wspomniałem do profesjonalnej regulacji + zawory sprawdź (i nie na oko tylko ze szczelinomierzem). Czyściłeś ten gaźnik od środka? Nie łapie przypadkiem lewego powietrza? Może coś gdzieś nie dokręciłeś? Uszczelka pomiędzy cylindrem a króćcem puściła?
Offline
Dokrecone jest dobrze. Na kruccu od strony cylka jest uszczerbany (nie tak uszczerbany) bo wyrównane jest tam ale to wydaje mi się ze nie ma nic wspólnego ze szczelnoscia bo jest uszczelka.
Dziwnym problem jest to ze nie da rady wyregulowac gaznika. Na wykrecanie srubki mieszanki czy obrotów nie reaguje. Może za dużo paliwa dostaje
Offline
Rafik- tak odpalalem na ssaniu tak jak na filmiku masz bo inaczej nie odpalil. W dzisiejszym dniu to na ssani nie odpalil. Normalnie bez ssania odpalalem i wtedy obroty rosly automatycznie do 10k. Ssanie wlaczalem tylko żeby zmniejszyć obroty ale tylko na chwile bo by zgasl. Dzisiaj go bardzo dobrze rozgrzalem ( silnik gorący). Jezdzilem z pól godziny na wysokich obrotach. Wszystko jest dobrze oprócz tych wysokich obrotów. Jutro opuszczę iglice ( spróbuje na 1 zabek od góry) zobaczę czy coś to da.
A dysza od wolnych obrotów może być przyczyna ?
Offline
Jaka tam dysza w tym gaźniku jest?
Offline