Witam, rozglądam się powolutku za jakimś motocyklem na prawo jazdy A2, cena do 3500-3700zł maksymalnie, chodzi mi o to, żeby był w miarę bezawaryjny i tani w eksploatacji. Mam lekko ponad 190cm wzrostu, więc kilka maszyn z miejsca odpada(GS500, Bandit, wszystkie szlifierki). Dwie mi wpadły w oko:
-Romet Division 250 z uwagi na niską cenę, spalanie na poziomie 4l, vmax przyzwoity no i mi się na nim wygodnie jeździ, a na dodatek po Zetce mam dobrą opinię o takich chińskich wynalazkach
-Kawasaki ER5, polecony mi jako zastępstwo GS500 przez właściciela Liberty Motors, silnik idiotoodporny, motocykl o ile nie było w nim grzebane to na lata, ale w tej cenie same średnie egzemplarze i się obawiam, że w razie awarii po prostu nie będzie mnie stać na naprawę
Możecie coś jeszcze polecić w tej cenie, albo powiedzieć o w/w maszynach?
Ostatnio edytowany przez iktorn (2014-05-04 18:30:32)
Offline
Jeżeli może dojść pseudo sport to może kawasaki gpz 500. A co do divisiona to dobry motocykl miałem okazję się przejechać to w miarę dobre przyśpieszenie w porównaniu do K125. ER to typowa pięćsetka która jest mocna i raczej dobrze wykonana ale teraz trudno znaleźć taki motocykl w przyzwoitym stanie. Taka rada z doświadczenia mojego kolegi, nie patrz na przebieg tylko na wygląd, jak ty go oceniasz. Ja bym jednak polecił w tym przypadku divisiona co nie znaczy że ER'ka odpada. Najlepiej pooglądaj jak są w pobliżu ciebie motocykle takie i zdecyduj który jest w lepszym stanie. Są teraz jeszcze dobre Yamahy XJ 600 w wersji N i S. N-naked, S-no nie sport ale z owiewką. Połowa tych xj'ek jest w wersji na prawko A ale też połowa na A2, w wersji 34kw i 25kw.
Offline
Na przebieg nie patrzę, raczej na układ napędowy, jak silnik pracuje i na tłumik A możesz coś o Divisionie więcej napisać? Coś tam się sypało? Ile to poleci w ogóle i jak z przyspieszeniem?
Offline
Jechałem max 60km/h, przyjemnie i w miarę wygodnie. Nie mogłem się zbytnio rozpędzić, bo nie mój sprzęt i za daleko nie chciałem nim jechać. V-max nie wiem jaki jest. Mój wujek ma na liczniku 3tyś km. I tylko eksploatacja no i świece wymienił na ngk, taki widzimiś jego i tyle.
Offline
GS500 szlifierka? OD kiedy?
GS to to samo co Zetka z większym silnikiem i lepszym wykonaniem
Offline
Myślę że chodzi autorowi o to że jest niska/mała dla niego.
Offline
GS500 jest za niska dla mnie, to samo Bandit, a szlifiery to w ogóle już odpadają, na YZF/TZR/CBR strasznie mnie bolały plecy i nadgarstki po 10km już
MajkelMoto, możesz zapytać wujasa jak z przyspieszeniem do setki i ile można polecieć i czy jest możliwość zmiany zębatki przedniej w razie czego, żeby mieć mniejsze obroty?
Ostatnio edytowany przez iktorn (2014-05-04 19:19:31)
Offline
Za szybko to go nie spytam bo za granicą obecnie siedzi, ale czytałem że więcej niż 130 nie poleci
Offline
MajkelMoto napisał:
Za szybko to go nie spytam bo za granicą obecnie siedzi, ale czytałem że więcej niż 130 nie poleci
Jak się popieści to i 150 poleci Troche tune i jedzie szybciej .
Ostatnio edytowany przez marcint6070 (2014-05-04 19:53:20)
Offline
marcint6070 napisał:
MajkelMoto napisał:
Za szybko to go nie spytam bo za granicą obecnie siedzi, ale czytałem że więcej niż 130 nie poleci
Jak się popieści to i 150 poleci Troche tune i jedzie szybciej .
Co prawda to prawda Ale na moje skromne oko więcej niż 140km/h raczej nie poleci, chyba że byś tam włożył gary hayabusy
Offline
Bo szlifierki są do zabijania, a nie do jazdy, mnie też bolało wszystko jak pojeździłem cbr'ką
Offline
MajkelMoto napisał:
marcint6070 napisał:
MajkelMoto napisał:
Za szybko to go nie spytam bo za granicą obecnie siedzi, ale czytałem że więcej niż 130 nie poleci
Jak się popieści to i 150 poleci Troche tune i jedzie szybciej .
Co prawda to prawda Ale na moje skromne oko więcej niż 140km/h raczej nie poleci, chyba że byś tam włożył gary hayabusy
Nie ma co wymagać za dużo od max 18-19 KM ;p
Offline
Jakby ktoś znalazł informację o jeździe na 17z to byłbym wdzięczny, bo wiem że ludzie wkładają i przyspieszenie nie spada drastycznie, a przelotowa i vmax większe są, a pozatym zawsze niższe obroty i zdrowiej dla silnika
Offline
Er 5 nie jest wcale większa od gs'a, a droższa i ponoć bardziej awaryjna. Jak jesteś wysoki i szukasz czegoś taniego to może pomyśl nad jakimś starym supermoto/turystyku np. kawasaki kle 500 albo yamaha xt 600, tt 600 itp.
Ostatnio edytowany przez rafcio15 (2014-05-05 13:07:41)
Offline
Jak seria ma zębatke 16z (nie wiem) to jak włożysz 1z więcej, 2 więcej to nie będzie źle
Offline