rafcio15, jak nie wiesz, to proszę nie wprowadzaj innych w błąd, ER5 jest większa od GS'a i właśnie mniej awaryjna, informacja od Liberty Motors i pytałem w paru innych serwisach, a odpowiedź była taka sama. SM nie dla mnie zupełnie, w grę wchodzą tylko nakedy i streety, chociaż KLE500 też mi się podoba, ale trzeba wyłożyć 4,7k no i części bez porównania droższe, aniżeli w Divisionie.
GuMIS, fabrycznie jest 15z, więc myślę że jak ludzie wkładają 17z to raczej nie zmieniają osiągów na gorsze
@TOPIC:
Jak ktoś ma kontakt z posiadaczem Divisiona 249 to bardzo poproszę!
Offline
No to jak seria ma 15z to 17z będzie idealne i maxymalne
Offline
iktorn jeśli chodzi o wielkość tych dwóch moto to miałem okazję usiąść na obydwóch i nie wydaje mi się żeby różniły się gabarytowo (chodź może jest to tylko takie moje błędne odczucie). Też tej jesieni mam zamiar kupować moto na a2 i często czytam fora na których są porównania najczęściej cb 500, er 5 i gs 500 i większość właścicieli tych maszyn typuje cb i gs'a na pierwsze moto i pisze że er 5 ma bardziej skomplikowany silnik, droższe części, że jest bardziej awaryjna itp., więc moja (i podejżewam że Twoja też) wiedza opiera się na tym co tam wyczytałem i nie mam zamiaru nikogo wprowadzać w błąd. Wracając jeszcze do gs'a to ostatni na zlocie gadałem właścicielem i mówił że należy tylko pilnować oleju, którego ponoć dużo lubi wypić, a tak po za tym te przez jego dwuletnie użytkowanie nie miał żadnej awarii, dodam jeszcze że jego gs chyba z 33k km przebiegu był z 98 roku i jak na 16 lat wyglądał bardzo dobrze.
Offline
Ile masz wzrostu? Bo GS serio jest mniejszy od ER5, a co do opinii to opieram się na rozmowach z motocyklistami i mechanikami z większych serwisów, co do awaryjności to właśnie więcej opinii słyszałem, że jeśli silnik nie był rozbierany przez jakiegoś laika to ER5 nie ma porównania z GSem, no ale do tego drugiego jest cały wysyp części i to tanich. Jeden mechanik się śmiał, że kupując GS najlepiej kupić od razu dwa, żeby jeden robił za dawcę, bo ceny tych motocykli są strasznie śmieszne, ale jednak trafić dobrą sztukę jest ciężko, zwłaszcza w moim budżecie byłoby to cudem.
Offline
Ja mam około 183-185. O tym że na polskim rynku wtórnym motocykli jet bardzo dużo trupów a bardziej tzw. "zombi" to chyba wie każdy i tyczy się to szczególnie gs'a. Ale w jego przypadku jest w czym wybierać, więc znając się narzeczy za rozsądne pieniądze możemy trafić ładną sztukę. Za te pieniądze które podałeś w pierwszym poście przy zakupie er 5-ki raczej masz większe szanse na trafienie takiego żywego trupa. Poza tym z tego co się orientuje to er 5 ma chyba 37 kw, a motocykl na kat. A2 nie może mieć więcej niż 35 kw i nie więcej jak 0,02kw/kg. Wiadomo że można go blokować tak aby w dowdzie się zgadzało, ale to są kolejne koszty.
Offline
Trzeba trafić na odpowiedni model, latają teraz ścigacze typu cbr 600 na A2 Ja bym proponował jeszcze yamahę xj600n która też nie droga a silnik nie do zajechania tylko trzeba trafić na model w wersji 34kW a ich całkiem sporo.
Offline
Xj 600 też fajny, ale to jest już czwórka rzędowa więc już nieco bardziej skomplikowany silnik i jego serwis. Moim zdaniem najfajniejsze na A2 są jednocylindrowe supermoto o poj. ok. 600ccm bo moc maj podobną do tych wszystkich gs-ów, er 5-tek itp. cb 500-ek, ale żadne z tych moto nie ma takiego dużego momentu i to przy tak niskich obrotach. Ale ceny tych sprzętów są nieco wyższe;)
Offline
No tak, to rzędówka ale porządna. Niektóre z nich sięgają ponad 200tyś km na liczniku i mają się dobrze. Serwis też będzie łatwy jeżeli choć trochę ktoś się zna, dużej filozofii nie ma. Jeszcze trochę droższe ale też porządne silniki ma suzuki sv 650 których też dużo lata w wersji 35kW a te silniczki są w układzie V
Offline
Jeśli już mowa o sv 650, to wiele osób chwali sobie hyosunga gt 650. Ponoć jest identyczny jak sv (silnik na licencji suzuki) z wyjątkiem nieco słabszych hamulców. Wielu użytkowników wymienia jedynie zaciski na lepsze i piszą że identyko jak sv 650 z tą różnicą że znacznie tańszy.
Offline
Wiem, słyszałem o nim w wersji naked i sport. Obydwa fajne i nowe w porównaniu do innych - tanie, a mało ich na aukcjach niestety a dobre motocykle
Offline
Hyosung Naked 650, piękno samo w sobie Silnik w układzie V no i to jest już 76 KM także daleeeko od A2
Xj600 też bardzo piękne motocykle, miałem nawet okazje się tamtego orku przejechać ;D szatan no i R4
Offline
bym polecał yamahe fazer 400 lub jeśli ktoś kombinował to i może 600 sie na a2 załapie. Znajomy miał fazera 600. przez 6 lat użytkowania tylko wache lał i jazda. kompletnie bezawaryjny. tylko że w 3700 się nie zmieścisz, ale moim zdaniem na takie moto warto poczekać i troche dołożyć. ale to moje zdanie nie wiem jak Ci się te moto podoba
Offline
Offline