Witam
Czy ma ktoś może punkty POI - wykaz wszystkich serwisów Rometa z całej Polski?
Wiem, że jest wszystko na mapie tu: http://www.romet.pl/Gdzie_kupic,15.html?typ=serwis-moto
lub tu http://www.centrum.romet.pl/serwis-romet-motors
ale ja chce mieć je wszystkie w nawigacji GPS wgrane, bo jak pojadę w trasę w Polskę i się coś zepsuje to warto wiedzieć gdzie jest najbliższy serwis Rometa i nawigacja mi to pokaże i nie musze nigdzie dzwonić i pytać.
Jak ktoś ma wszystkie te punkty w pliku niech podeśle, aby można było załadować do GPS.
Ostatnio edytowany przez Jan_Antoni (2014-01-03 17:14:37)
Offline
Lepiej wtedy zajechać to zwykłego serwisu niż do serwisu rometa gdzie jest duża rotacja pseudo mechaników bez praktyki. No ale to tylko taka mała uwaga.
Offline
w sumie wszystko jedno gdzie bylem miał pewność że będą mieli części do Zetki 50 na miejscu aby mi szybko wymienili i abym mógł kontynuować trasę
Offline
Jedyne co się psuje w tym motorowerze to, np. spalona żarówka, dziurawa dętka no i to chyba tyle, co może się przytrafić na trasie, bo w 4T nie ma co się psuć.
Offline
W trasie może się popsuć:
- linka sprzęgła
- linka gazu
- kranik
- wężyk od kranika
- świeca
- cewka zapłonowa
- łańcuch
- odkręcenie się zębatki przód lub tył
- dętka/opona
- żarówka
Podkreślam "może" ale nie musi ale już wiesz mniej więcej co zabrać ze sobą
Offline
No to takie rzeczy jak świeca, czy klucze zawsze w schowku się woziło, a linki sprawdzałem co niedziele, żeby wiedzieć na czym stoję, to chyba oczywiste ) Linka sprzęgła wytrzymała 12000 km, a gazu nadal jeździ, tylko, że przy Minsku
Offline
no dzięki za info, może się zaopatrzę w te sprzęty zapasowe (na razie mam tylko świecę) bo jadę niedługo na przegląd do serwisu bo mi wybiło ponad 500 km,
a tak wogóle planuję latem objechać całą Polskę (mam pewną misję) a noclegi będą w lesie pod namiotem - tak nawiasem interesuję się survivalem
Offline
na razie jutro montuje gniazdo zapalniczki takie: http://allegro.pl/motocyklowe-gniazdo-z … 03314.html pod które podepnę: nawigację GPS i videorejestrator na kierownicę oraz inne sprzęty które wezmę, jak chociażby komórka czy ładowarka do akumulatorków AA (do latarki LED czołowej) przydatna rzecz: http://allegro.pl/ladowarka-akumulatork … 29718.html albo ładowarka do tabletu - wszystko na 12V, rękawiczki już mam skórzane kupione w serwisie Rometa,
a jak można wytlumić te drgania kierownicy?
Jak się wam coś istotnego przypomni co się może jeszcze popsuć to piszcie a co warto wziąść w trasę, bo kufer mam a na tylnym siedzeniu przymocuje jeszcze duży plecak wojskowy z napinaczami gumowymi, myslalem tez nad bocznymi kuframi lub torbami ale moze się bez nich obejdzie jak się zabiorę z całym sprzętem bo to wyprawa na co najmniej 2 tygodnie... jak będzie coś ciekawego w trasie to zdjęcia moge wrzucac na bierząco na forum bo neta bede mial w trasie z tabletu albo nawet jakiś filmik z videorejestratora wrzuce na youtube i dam linka...
Ostatnio edytowany przez Jan_Antoni (2014-01-06 02:31:56)
Offline
Widzę że fajna przygoda Cię czeka.
Ja proponuje zabrać podstawowe narzędzia (np. od naciągu łańcucha), zablokowany moduł (jak by coś), jakąś pompę, wez klucz zapasowy(jak bys zgubił, Oczywiscie da sie ja odpalic bez kluczy ale wtedy swiateł nie ma .) I mozesz śmiało lecieć, nic więcej się nie zepsuje .
Offline
CR7HSA Made in Japan, wytrzymała mrozy, wysokie temperatury letnie i 12000 km
Offline
Zgadzam się z GuMis-em mam te świece i mówie ci wytrzyma wszystko i jeszcze więcej
Offline
lisek napisał:
drugi silnik na plecy weź jeszcze.... przestań nic wielkiego nie powinno się stać. jedynie co to weź świecę i klucz do świec
No to chciałbym zobaczyć jak robisz na Zetce 3846 km z tym jednym kluczykiem od świec i świeczką, może jeszcze w szortach i klapeczkach? Nikt silnika nie brał ale podstawowe części które pozwolą nam dojechać w razie awarii do warsztatu to wskazany pomysł.
Offline
A mnie nurtuje teraz pytanie , czy jak robi te 3846 km , to bedzie musiał w trasie zmienić olej 2 razy ? Bo sam pisze ze dopiero 500 km ma ?
Offline