Mi też tak robi ale jak jade z manetką na maxa przy 9,5 k słysze takie buuuu i szarpanie ale jak delikatnie puszcze manetkę w duł to obroty idą dalej nie wiem czemu ;)Spróbuj tak zrobić obkręć manetkę troszkę w dół i zobacz reakcje:)
Offline
Zobacz uszczelkę gaźnik-kruciec czy masz szczelną, może łapie ci lewe powietrze, też tak miałem że buczał mi przy wysokich obrotach, dorobiłem jeszcze 2 uszczelki z grubej tektury od bloku technicznego takie same jak ta czarna co dało grubość 2mm więcej dobrze przykręciłem i zetka normalnie pracuje. Sprawdź to może być to. Te mocowanie tej uczelki nie jest dobre, śruba powinna być dłuższa i z wylotem żeby jeszcze przykręcić na nią śrubkę. Wtedy to jest porządnie zamocowane i nie możliwe żeby się odkręciło.
Ostatnio edytowany przez prz3mz (2013-05-02 22:17:01)
Offline
jeśli masz moduł odblokowany to odcięcia w zetce nie ma myśle że to może być kwestia regulacji gaźnika lub zaworów filtr powietrza raczej nie ob. by ci mulił od razu a jak się zbiera??
Offline
Witam, mam identyczny problem gdyż wymieniłem cylinder na tzn. 80cc i przy 9,5 tys. obr. nie słyszę żadnego stukania, nic w tym stylu tylko, że dalej już nie pójdzie mi obrotomierz, a na starym 50cc z odblokowanym modułem obrotomierz gdy dochodził do granicy 11k obrotów zaczynał szaleć, teraz nagle nie chcę pójść powyżej tych 9,5k
Offline
Pewnie źle pokazuje, albo przełozenie nie takie.. zresztą jak jedziesz z full odkręconą manetą to powinieneś słyszeć czy kręci tak samo czy słabiej
Offline