A więc sporządziłem ankietę na temat cen silników pasujących do Zetki i innych bzików ze stojącym tłokiem.
Ceny w Serwisach:
~w okolicach 1400zł 60%
~w okolicach 1900zł 40%
Po zapytaniu dlaczego ceny są tak wysokie serwisanci bronili się odpowiedziami serii; "Te silniki są tylko na zamówienie" , "Ponieważ jest to silnik pionowy" itd.
Oczywiście części serwisowe są na gwarancji i mamy pewność że jest to oryginał a nie jakaś tandetna podróbka z chin (choć oryginały też są chińskie ,ale mniejsza o to)
Ale dlaczego ceny są tak różne? Pytałem w około 30 serwisach. Ceny na allegro są podobne lecz tam mamy o wiele większy wybór.
Więc napisz cie mi czy wolicie kupić allegro'wy czy przepłacić w serwisie? Ja osobiście mam zamiar kupić silnik od Sk125.
Ostatnio edytowany przez kapselgekon (2012-11-14 19:28:54)
Offline
sorki że nie dopisałem ale chodziło o silnik z Zetki 125 i sk125
Offline
Firma, która produkuje silniki jest bardzo ważna, z czołowych to są Senke, Lifan i Loncin (robi silniki dla motocykli BMW), co śmieszne są lifany, które są podróbkami lifanów. 1400 zł za ten silnik to dobra cena, ja tam bym szukał 250.
Offline
PickNick, to który z tych silników jest najbardziej trwały, a który najmocniejszy (najwięcej km). Kiedyś widziałem jeszcze silnik z napisem na pokrywien ZongSheng czy jakoś tak.. dobrze mówię?
Offline
Offline
Wszystkie mają tą samą moc (mniejszą, jeżeli są OHV, ale dużo większą trwałość) i większą w przypadku ohc, np. w kymco pulsar były montowane, lub diabolini 250 ohc. Najbardziej trwałe są OHV z racji prostego rozrządu, który się jeszcze nikomu nie zepsuł bo nie ma jak.
Offline
Problem w tym, że tam nie ma nawet zębatki z łańcuchem właśnie, a dwa metalowe pręty, które pchają zawory i tyle.
Zębatki z łańcuchem to właśnie te OHC, w których już problemy występują.
Offline
http://tablica.pl/oferta/silnik-z125-zk … c408;r:;s: tu masz za 1200zł.
Offline
W sezonie tyle chciał.
Offline