Założyłem niedawno zębatke 14z i jeżdże pare dni bo jest ciepło to mam takie wrażenie że zaraz silnik sie rozpadnie bo kręce ja do 8 tyś obrotow na każdym, biegu oprucz z 1 na 2 bo jak zmieniam na 2 to do 6 tyś bo coś w silniku wtedy stuka jak zmieniam a na 4 jade na 8,5 tyś obrotów i mocniejszy wiatr albo delikatna górka i Zetka słabie ja jej gazu do oporu a ona nic wogule nie raguje na gaz dopiero potem jak przestanie wiac albo zrobi sie prosta droga to dopiero a jak jade w dwie osoby to już masakra waże nie całe 70kg i kumpel tak samo to jak usiądziemy delikatny dołek i tre stopkami o afald i ciezko ma sie wkręcić na obroty i tak myslałem że zmienie z powrotem na 13z a dopiero potem jak bd w sprzedaży tylnie zębatki to zmienie tylnia
Jak byście mogli to doradzcie mi coś może cos do wymiany albo coś
Czekam na odpowiedz
PS. Zły dział... Przenoszę. Tutaj piszemy o rozmaitym tuningu silnika a nie o awariach. // BluRey
Offline
duster4321 napisał:
jak zmieniam na 2 to do 6 tyś bo coś w silniku wtedy stuka
To normalne nie masz się czego obawiać, każda Zetka tak ma, każdy Ogar i każdy chiński silnik
duster4321 napisał:
na 4 jade na 8,5 tyś obrotów i mocniejszy wiatr albo delikatna górka i Zetka słabie ja jej gazu do oporu a ona nic wogule nie raguje na gaz dopiero potem jak przestanie wiac albo zrobi sie prosta droga to dopiero a jak jade
To też normalne, to w końcu tylko 50ccm, możesz dla pewności sprawdzić gaźnik albo filtr powietrza, ale każdemu Zetka przyhamuje jak zawieje albo jest pod górkę.
duster4321 napisał:
jak jade w dwie osoby to już masakra waże nie całe 70kg i kumpel tak samo to jak usiądziemy delikatny dołek i tre stopkami o afald
Albo amory już z tyłu leżą, albo poprostu masz pokrzywioną stopkę centralną jak u większości Zetek.
Aha, jeszcze powiedz jaki przebieg, jaka świeca, jaki olej.
Offline
Powiem tak olej powinien być wymieniony w tamtym sezonie ale zastała mnie zima, w tym sezonie zrobiłem już 300km na starym oleju i musze jakoś na dniach zmienić, z tyłu przy amortyzatorach nic nie ruszałem a chciałbym żeby były twarde i może mi ktos powiedzieć jak je przestawić??
Obecnie mam ~3300km przebiegu
Offline
A mógłby ktoś jeszcze powiedzieć jak zmienić twardość tylnich amortyzatorów??
A taka świeca może być dobra NGK BCPR6E??
Ostatnio edytowany przez duster4321 (2011-03-29 22:06:21)
Offline
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/baf … 26107.html pod sprężyną masz taką dziurkę u ciebie może być trochę bardziej w lewo lub w prawo, wkładasz w nią jakiś grubszy pręt i przekręcasz w stronę do silnika w lewym amortyzatorze (lewy, prawy stojąc za motocyklem) a w stronę od silnika w prawym amortyzatorze i masz maksymalnie utwardzone.
Offline
do ustawiania twardości amortyzatora stosuje się klucz hakowy o odpowiednim rozmiarze.
przykładowym o dwóch rozmiarach:
Offline
Czemu świeca NGK BCPR6E nie będzie dobra??
Offline
aha bo mam dwie ngk i w domu mam ta a musze jeszcze zobaczyć jaka mam w schowku
Offline