Ogłoszenie


#256 2014-02-20 21:59:32

robixkss

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-02-20
Posty: 17
Punktów :   

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

W zetce nie ma filtru oleju. Jest jeden olej do skrzyni biegów jaki do smarowania silnika.  Jest jeden wlew ten z prawej strony tamten z lewej jest do ustwaiana magneta. Najlepszy olej do zetki to ten http://allegro.pl/castrol-power-1-4t-10 … 29546.html

Ostatnio edytowany przez robixkss (2014-02-24 17:03:43)

Offline

 

#257 2014-04-28 19:53:20

 acapla

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

49637880
Call me!
Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2014-04-25
Posty: 42
Punktów :   
Pojazd: Zetka Classic 50/72cc
Wiek: 15

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Ja mam 5970 na liczniku i cały czas jeżdżę na oleju Motul 5100 10w40 i jest bardzo dobrym olejem (jak dla mnie). W Łodzi kosztuje jakieś 35zł za 1l a do Zetki wchodzi 750ml więc zostaje na dolewki albo jakieś do smarowanie uszczelek czy śrubek.


Lepiej na hondzie niż na wielbłądzie! Bo wielbłąd turysta nie lata ''300''!!

http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php … 346#p60346
Moja Zecia

Offline

 

#258 2014-05-31 21:13:17

 Tatamayaya

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2014-05-28
Posty: 80
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50
Wiek: rycząca czterdziestka

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Mam dostęp do oleju SHELL OMALA S2 G ( kilkanaście litrów na miesiąc -  używam go w sztancy drukarskiej )

cytuję : "...  Oleje Shell Omala S2 G to wysokiej jakości, nie zawierające związków ołowiu środki smarne o własnościach EP (extreme-pressure), przeznaczone specjalnie do smarowania wysokoobciążonych przekładni przemysłowych.
Są one mieszaniną oleju bazowego o wysokim wskaźniku lepkości oraz specjalnych dodatków zawierających między innymi związki fosforu i siarki powodującymi doskonałe własności EP. Zastosowanie:

- Wysoko obciążone przekładnie przemysłowe wymagające olejów o własnościach EP

- Przekładnie zębate z zazębieniami stal/stal oraz stal/fosforobrąz (a także przekładnie ślimakowe)

- Smarowanie łożysk tocznych i ślizgowych

- Smarowanie obiegowe, rozbryzgowe oraz w postaci mgły olejowej ..."

nada się zamiast tego 10w40 , czy lepiej nie ryzykować ?

Offline

 

#259 2014-05-31 22:50:38

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Średnio, to olej przemysłowy i przekładniowy, ciekawe jeszcze do jakich konkretnie przekładni.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#260 2014-06-01 08:07:42

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Tatamayaya napisał:

Mam dostęp do oleju SHELL OMALA S2 G ( kilkanaście litrów na miesiąc -  używam go w sztancy drukarskiej )

cytuję : "...  Oleje Shell Omala S2 G to wysokiej jakości, nie zawierające związków ołowiu środki smarne o własnościach EP (extreme-pressure), przeznaczone specjalnie do smarowania wysokoobciążonych przekładni przemysłowych.
Są one mieszaniną oleju bazowego o wysokim wskaźniku lepkości oraz specjalnych dodatków zawierających między innymi związki fosforu i siarki powodującymi doskonałe własności EP. Zastosowanie:

- Wysoko obciążone przekładnie przemysłowe wymagające olejów o własnościach EP

- Przekładnie zębate z zazębieniami stal/stal oraz stal/fosforobrąz (a także przekładnie ślimakowe)

- Smarowanie łożysk tocznych i ślizgowych

- Smarowanie obiegowe, rozbryzgowe oraz w postaci mgły olejowej ..."

nada się zamiast tego 10w40 , czy lepiej nie ryzykować ?

Nie lej go bo ten olej jest za gęsty,a po za tym jest to olej typowo przekładniowy  do komarka by się nadał ale w ostateczności możesz spróbować nic poważnego nie powinno się stać poza tym że zetka będzie bardziej mułowata.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#261 2014-06-01 10:55:14

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

To jest forum motoryzacyjne a nie drukarskie , Tatamayaya nie dostrzegasz różnicy między przekładnią maszyny która robi pewnie kilkaset obr. a motocyklem który robi 10 tys. obr. na minutę ? sorry ale ja tego nie pojmuję jak by tu był piekarz to by używał margaryny ??? tani olej kosztuje 20 zł to chyba nie jest cena powalająca.
o oleju 10W40 nie mówi się - się nada, 10W40 jest wymagany !!!

Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-06-01 11:03:30)

Offline

 

#262 2014-06-01 12:12:56

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

10W40 może być nawet samochodowy Mobil 2000, jeżeli cena lepszego oleju jest dla Ciebie zbyt duża, na pewno będzie dobry bo jeździłem na nim ja i wiele innych użytkownikow, ale sam polecam Valvoline 4T


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#263 2014-06-01 16:42:55

 Tatamayaya

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Białystok
Zarejestrowany: 2014-05-28
Posty: 80
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50
Wiek: rycząca czterdziestka

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

hmm... nie chodzi o cenę,  nieźle zarabiam i stać mnie na olej, ale w robocie zostaje i wylewa się  po kilkanaście litrów miesięcznie tego , a znajomy z firmy leje taki do hondy cbr 600 ( !!! )

Offline

 

#264 2014-06-01 21:20:09

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Honda CBR to jest złom do zabijania się lub do strzałów z korby, a nie do jazdy


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#265 2014-06-18 18:03:55

 mikiburda

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Małachowo
Zarejestrowany: 2014-04-22
Posty: 290
Punktów :   
Pojazd: Romet Chart 210, Zetka 50
Wiek: 15

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

A czy coś złego się stanie z silnikiem, gdy wleję syntetyk?


Nie ma bata na Rometa, nie wyprzedzi go rakieta.

SZUKAM chętnych do pogrania w Euro Truck Simulator 2 na multiplayer!!! Mój nick na Steam to mikiburda

Pomogłem? Daj +

Offline

 

#266 2014-06-18 20:33:26

 Rafik

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

50110376
Skąd: Kunowo
Zarejestrowany: 2013-12-01
Posty: 745
Punktów :   
Pojazd: Ktm Duke 125
Wiek: 16
WWW

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Wybuchnie. A tak serio to nic się nie stanie.

Offline

 

#267 2014-06-18 21:06:56

 artur_n

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: RJA
Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 366
Punktów :   
Pojazd: Romet R150 / Golf IV TDI

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Ludzie skoro producent przewidział dla tego silnika półsyntetyk to taki ma być. Syntetyk może być za rzadki i nie smarować należycie silnika.

Offline

 

#268 2014-06-18 21:21:26

 przemo01-93

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2014-02-26
Posty: 58
Punktów :   
Pojazd: ROMET ZK50
Wiek: 21

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

ja leje taki jak w serwisówce posze.... 10w 50 i nie narzekam i z resztą taki olej powinno się lać jak się nie mylę...

Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-18 21:23:18)


Motocyklistom nie czyni Cię to że masz motocykl!, Motocyklistom czyni z Ciebie to ze wkładasz w Swoją maszynę własne serce, cząstkę siebie.
To że jeździsz motocyklem nie czyni Cie BIKEREM! Jesteś nim dopiero w tedy gdy potrafisz zrobić wszystką Twoją maszyną  czego inni "motocykliści" nie potrafią!, Jesteś nim gdy cieszy Cię każda sekunda spędzona na motocyklu, gdy nie umiesz bez tego żyć.

Offline

 

#269 2014-06-18 22:23:13

 artur_n

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: RJA
Zarejestrowany: 2014-02-05
Posty: 366
Punktów :   
Pojazd: Romet R150 / Golf IV TDI

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

Mylisz się, 10W40 powinno się lać.

Offline

 

#270 2014-06-19 06:47:10

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Olej - [Wszystkie pytania i uwagi tutaj !]

przemo01-93 napisał:

ja leje taki jak w serwisówce posze.... 10w 50 i nie narzekam i z resztą taki olej powinno się lać jak się nie mylę...

No niestety mylisz się, do motocykli półsyntetyk 10W40 najlepiej na estrach

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakugan-online.pun.pl www.ibin2006.pun.pl www.fantasty-game.pun.pl www.brzj.pun.pl www.nmclan.pun.pl