Jak zalejesz jakiś najtańszy samochodowy czy od traktora to nic się nie stanie.To jet tylko motorower.Koni mechanicznych mu nie ubędzie żywotność także się nie pogorszy.
Offline
Gost Rider napisał:
Jak zalejesz jakiś najtańszy samochodowy czy od traktora to nic się nie stanie.To jet tylko motorower.
Zamiast prezerwatywy używasz worka foliowego ??? tak trudno używać olej przeznaczony do motocykla ???
Gost Rider napisał:
Koni mechanicznych mu nie ubędzie żywotność także się nie pogorszy.
Gost proszę...
Offline
Litr dobrego oleju motocyklowego to koszt do 30 zł, dla większości wystarczy to na cały sezon, więc nie wiem o czym mowa... po jakiego... lać coś przypadkowego (czyt. gówno) do silnika i skrzyni.
Offline
Ja ostatni sezon przejeździłem na Platinum Moto 4T, silnik ładnie chodził, sprzęgło nie kleiło, dolałem go za cały sezon może 50 ml. Poprzedniego Castrola Zetka wciągnęła mi ponad 100 ml w sezonie, co jest sporym wynikiem.
Offline
Witam. Czy jak przejadę jakieś 200-300km na oleju 80W90 to nic się nie stanie? Pytam się bo mam już bardzo mało oleju a u mnie w mieście tylko taki można kupić. W następnym tygodniu jadę do miasta i kupuję Motul 10W40
Offline
ja pierd... nie rób tego !!! to olej do skrzyń przekładniowych w maszynach budowlanych itp.
Offline
Jak ci mówi, żebyś tego nie robił, to chyba tak. Do zetki najlepiej 10w40. Ten co podałeś ma inne właściwości i jest zajebiście gęsty.
Offline
Zalej zwykły samochodowy mineralny 15W-40 lub pół syntetyk 10W-40 do czasu kiedy nabędziesz półsyntetyczny olej motocyklowy 10W-40.Nawiasem mówiąc sąsiad do swojej Zetki50 od 5 lat leje samochodowy,od traktorów itd. i nic się nie stało z silnikiem ani sprzęgłem.
Offline
wykonanego w technologii syntetycznej REPSOLA o symbolu MOTO SINTETICO 4T. Olej zalecany do silników nowych i starszych z większym przebiegiem chłodzonych zarówno cieczą jak i powietrzem. Zawiera dodatki umożliwiające prace mokrego sprzęgła i skrzyni biegów oraz zapewnia bardzo dobre właściwości ochronne i stały wskaźnik lepkości.
Moto Sintetico 4T 10W40
Do nowych silników jak i do silników starszych z większym przebiegiem
Zapewnia bardzo dobre właściwości ochronne i stały wskaźnik lepkości
Do stosowania zarówno w silnikach chłodzonych cieczą jak i powietrzem
Zawiera dodatki umożliwiające prace mokrego sprzęgła i skrzyni biegów
Klasy jakości: JASO MA, API SG
Kalasa lepkości: 10W-40
i czy ten olej był juz otwierany i stoi od x czasu w garażu ja bym się wahał czy go wlać bo mugł stracić swoje właściwości po zimie
motul 5100 10w40 4t jest półsyntetykiem ogólnie syntetyk tez może być do zetki niekurzy leją nawet i samochodowe oleje ale najlepiej kupic i zalać olej do silników motocyklowych z mokrym sprzęgłem bo zwykły olej samochodowy moze zlepić sprzęgło jest o tym sporo trzeba szukać tematy i czytać zobacz w tym linku http://www.repsolpolska.pl/repsol_moto jaki dokładnie to olej i będziesz wiedział bo jest ich wiele i mają wiele zastosowań
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-04 15:38:54)
Offline
To lej spokojnie
Offline
Syntetyczny olej smarowy przeznaczony do najbardziej zaawansowanych czterosuwowych silników motocyklowych. Nadaje się do silników o dużych i średnich pojemnościach jednostki napędowej. Zapewnia maksymalną ochronę silnika !
Zastosowanie
Motocykle czterosuwowe z silnikami o dużych i średnich pojemnościach jednostki napędowej (zarówno z mokrym sprzęgłem, jak i bez niego).
jak 2 miesiące stał po otwarciu to nic gorzej jak by stał 2 lata niby olej nie jest przeznaczony do małych pojemności zetka pojedzie lecz można wnioskować ze po prostu ma wyższą klasę obniżając tarcie kiedyś miałem podobny olej w zetce to brakowało 5 i 6 biegu można zalac
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2015-08-04 23:00:43)
Offline