Czy ma ktoś problem z rdzewiejącym tłumikiem. Ja mam zetkę classic z wiadomo jakim tłumikiem i u mnie rdza pojawiła się w dwóch miejscach: prawie przy końcu tłumika na tej puszce i w miejscu, gdzie zawirowywacz spalin łączy się z tłumikiem. Teraz mam wrażenie, że rdzy przybywa, jest coraz większa powierzchnia na tłumiku. Zastanawiam się nad kupnem nowego, który będzie ładnie prezentował się przy zetce i będzie miał ładne brzmienie. Patrzyłem też na strumienice, ale one są chyba trochę brzydsze przy zetce. Myślę też nad pomalowaniem fabrycznego tłumika farbą odporną na wysokie temperatury.
Czy u was też się to zdarzyło???
Offline
Ja w swojej Zetce 3 dni temu malowałem tłumik, zobaczę jak długo wytrzyma
Wyczyściłem papierem i pomalowałem czarną farbą na wysokie temperatury(pisało,że do + 400)zastanawiałem sie czy ją nie pochromować
Offline
Ta rdza to standard mam Benzera i też pordzewiało mi kolanko i trochę tłumik, po prostu słabe malowanie i tyle.
Offline
Ja w maju też musiałem swojego pomalować, najpierw oczyściłem rdzę odrdzewiaczem później zmatowiłem starą farbę papierem ściernym a na koniec pomalowałem rurę czarną żaroodporną farbą chyba firmy śnieżka i po tym zabiegu tłumik wygląda jak nowy.
Offline
Tak , ten problem też mnie dotyczny , po wszystki mradzę pomalować sprayem żaroodpornym ( czarnym mat bądźmetalic ) . W każdym OBI za 25 zł puszeczke powinna wam wystarczyć
Offline
Ja właśnie przez weekend malowałem tłumik bo zaspawałem dopalacz spalin. Zobaczymy jak farbka będzie reagować na temperaturę. Najlepiej by było pomalować do proszkowo, wtedy napewno wszystko by było git.
Offline
A ile taka farba wysokotemperaturowa może kosztować?
I gdzie można kupić? Bo mój tłumik tak jakby wyblakł i chyba zaczyna rdzewieć .
Offline
Ja kupiłem śnieżkę w zwykłym sklepie budowlanym i zapłaciłem 20zł
Offline
advin11 napisał:
Ja w swojej Zetce 3 dni temu malowałem tłumik, zobaczę jak długo wytrzyma
Wyczyściłem papierem i pomalowałem czarną farbą na wysokie temperatury(pisało,że do + 400)zastanawiałem sie czy ją nie pochromować
Chrom to dobry pomysł ale drogi lepiej proszkiem malowac koszt za tłumik około 40zł
Offline
Osobiście malowałem spray'em żaroodpownrym czarnym , pierw odkręcic tłumik , na otwartej przestrzeci malować w miare starannie by nie powstały zacieki , po pomalowaniu pozostawić ok. 25 - 35 minut na powietrzu .
Offline
Kurde u mnie tłumik nie wiem czy zejdzie . Dlatego że szpilki mocujące tłumik do komory spalania są teraz w kształcie litery V. No może nie aż tak poważnie ale tak łatwo nie schodzi. Macie jakieś pomysły np: Na chama ścisnąć te szpilki i wyciągać wydech?
P.S Po raz kolejny udawadnia się że w fabryce Rometa nieodpowiedni ludzie to składają
Offline