no i ten olej nie ma znaczenia jak pracuje
po dwóch litrach oleju w których było nie całem 50 mililitrów oleju to sie takie żeczy nie dzieją
Offline
To była za mała ilość żeby coś uszkodzić. Poza tym z tego co wywnioskowałem to wlałeś 2litry aby tylko dojechać na stację więc się to rozcieńczyło. Szukajcie innej przyczyny.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-05-09 18:57:26)
Offline
nie regulowałem bo nie było potrzeby
bo moduł wymieniłem zaraz po pierwszym przeglądzie i na odblokowanym kręcił na max
a może są jakieś blokady których nie wymontowałem ??
na ile ma być ustawiony gaźnik ??
dodam ze wymieniałem tylko moduł i zębatkę na 15z
Offline
Masz poradnik w odp. dziale.
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=259
Offline
jak na raz odchyle to zalewa na N
na 1tez
2 tez
3 troche mniej
4 muli go i w koncu zgaśnie
nie wiem co to moze być
na ile obrotów ma być gaźnik żeby dobrze chodził bo u mnie na każdym ustawieniu sie wkręca raz lepiej raz gorzej ale sie wkręca jak ustawiłem na 1,25 to było to samo co wcześniej
Ostatnio edytowany przez derzawi1 (2012-05-09 20:28:09)
Offline
Każdy silnik ma swoje obroty, jak chcesz wyregulować go idealnie, rozgrzej go naprawdę porządnie, ustaw obroty jałowe na 4000 rpm i reguluj tak, by obroty jałowe były jak najwyższe, jak znajdziesz punkt, w którym obroty są najwyższe, to obniż sobie jałowe na ~1600 obr i masz wyregulowany gaźnik, po tym napisz, czy się na luzie wkręca na maksymalne obroty i czy na biegach też.
Offline
Wg. mnie sprawa nie tylko w ustawieniu leży. Może przytkany jest :?. A może masz ssanie lekko włączone?
Offline
ssanie jest wyłonczonenapewnojuz to sprawdzałem z milion razy
dziś za zdemontowałem głowice w celu oględzin na cylku nie ma żadnych rysn ani progów na tłoku nie ma żadnego osadu jest trochę brudny, zawory dobrze ustawione więc to musi być gaźnik rozebrałem go i był czysty
to ja juz nie wiem
Offline