Też czekam już jakoś pół roku i cisza. Byłem w serwisie gdzie kupiłem moto, przedzwonili do siedziby Rometa, powiedzieli ze dostali dostawę, tylko muszą coś posegregować i cos za tydzień będą rozsyłać
Offline
CzaQQ napisał:
prosze bardzo, cytuje z kasizeczki serwisowej rometa:
pkt 9. Warunki Gwarancji
paragraf 8:
"Naprawa wadliwego pojazdu powinna nastapic w odpowiednim terminie, nie dluzszym niz 24 dni robocze. W przypadku skomplikowanego charakteru wady pojazdu, a takze koniecznosci wykonania przez gwaranta ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia pojazdu oraz w razie innych, nie dajacych sie usunac przeszkod, teramin naprawy moze byc przedluzony przez gwaranta stosownie do okolicznosci"
widac ze romet pomyslal troszke o tym co pisze bo jasno mowi ze w razi skomplikowanej awari termin moze zostac wydluzony, nie jest to skomplikowana awaria, ale romet ma prawo takie cos stwierdzic. Wedlug prawa sa na czysto chyba
Co nie zmienia faktu, że Romet podlega ogólnym przepisom obowiązujących w Polsce i ich warunki gwarancji też muszą być z nimi zgodne. Pisać sobie mogą różne farmazony (łącznie ze złym typem świecy zapłonowej w instrukcji dla Zetki), ale podlegają prawu tak jak inne podmioty gospodarcze zajmujące się handlem, usługami itp.
(a może uszkodzony obrotomierz i jego wymiana dla Rometa jest "skomplikowaną awarią", zresztą to nie zmienia faktu, że mają termin dot. naprawy gwarancyjnej).
Nie ma się co z nimi pie.... tylko wyszukać odpowiednie przepisy, wysłać pismo, żądąć odpowiedzi na piśmie i załatwić sprawę. Przecież to są kpiny.
Offline
Teorytycznie są zgodne . Fabryka Romet Motors Poland , też musi kupowac od kogoś nowe części Problemy z długim czasem oczekiwania na części od Rometa mogą być spowodowane problemami innych fabryk a Romet może nie mieć na to wpływu .
Offline
A co mnie to obchodzi że jakieś fabryki mogą mieć problemy. Jeżeli dają tą gwarancję to muszą się z tego wywiązywać w jakiś sposób, rozumiem poślizg o 2 tyg, ale nie o pare miechów ... Są odpowiedzialni za to więc jeśli nie mogą mi dać części to powinni ponieść jakieś konsekwencje.
Offline
Ja reklamowałem obrotomierz ostatnio tj. 21.03.2012 i zobaczymy jak im pójdzie. Sądząc po tym, że zamiast pokrywy zębatki od ZetKi przysłali do CRS'a (o ile to nie wina "serwisanta") to może być z tym problem.
Offline
Ale macie niefart ! Mi po dwóch tygodniach zadzwonili, żebym przyjechał na wymiane
PS Obrotomierz chyba da sie naprawić
Offline