5000 km | 0% - 0 | |||||
9000 km | 2% - 2 | |||||
12000 km | 7% - 6 | |||||
15000 km | 17% - 15 | |||||
20000 km | 25% - 21 | |||||
30000 km | 15% - 13 | |||||
35000 km | 13% - 11 | |||||
45000 km | 5% - 5 | |||||
55000 km | 2% - 2 | |||||
62000 km | 10% - 9 | |||||
|
Wytrzymała 12000 km i... magiczna rzecz się stała ???
Offline
Rama pękła?
Offline
nie, mialem zderzenie czolowe z pania ktora myslala ze na zakretach ejzdzi sie lewym pasem, poszla do kasacji w "Nasze zetki" sa zdjecia xD a tak silnikowo to 1 awarie mialem po 8k km i tob yly lozyska walu korbowego, ale to moja wina bo lubilem raz na 3-4 dni wjechac w teren taki troszke ostrzejszy a tam wiadomo, duyze przeciazenie silnika i dot ego niskie biegi na wysokich obrotach
Offline
Moja tak samo wytrzymała 12k km, nie powiem kilka razy w dupę dostała, i poszło mi łóżysko na wale, i nowy wał + tłok + pierścienie, i teraz ma 15,400 i dalej jeździ :d
Offline
No to ta pani była niezbyt inteligentna... Nie dość że Zetka do kasacji to jeszcze noga złamana. A mówią że motorowery to zło bo coraz więcej przez nas wypadków...
Offline
Pokażcie mi foty Zetki po 12k lub 15k bo mi się wierzyć nie chcę ;p
Offline
Zdjęcia ZetKi po 12k lub 15k przebiegu nie mam, ale mogę pokazać Aprilie RS 50 z 29k przebiegu. A przeciętna ZetKa bez remontu to może 15k pojedzie.
Offline
Markowce widziałem i kilka Ogarów 900. Chodzi mi konkretnie o Zetki
Offline
ale mogę pokazać Aprilie RS 50 z 29k przebiegu
Ja mogę pokazać dużo Aprili czy innych "markowych" sprzętów które po przebiegach 10-15tys mają wymienione opony, napędy, całe silniki, tłoki cylindry czy nawet tarcze ham. Pzdr wizja remontu za 5 stów wtf oO.
Nie wiadomo ile zrobi silnik (bo rama z silnikiem 50 niema jak się posypać) Zetkowy, ale po zmianie na 125 zrobi bardzo, bardzo dużo.
PS. Ty wierzysz że masz 29tys ? Kto robi 3k km rocznie...
No chyba że więcej stała u mechanika ;))
Offline
Blurey napisał:
ale mogę pokazać Aprilie RS 50 z 29k przebiegu
Ja mogę pokazać dużo Aprili czy innych "markowych" sprzętów które po przebiegach 10-15tys mają wymienione opony, napędy, całe silniki, tłoki cylindry czy nawet tarcze ham. Pzdr wizja remontu za 5 stów wtf oO.
Nie wiadomo ile zrobi silnik (bo rama z silnikiem 50 niema jak się posypać) Zetkowy, ale po zmianie na 125 zrobi bardzo, bardzo dużo.
PS. Ty wierzysz że masz 29tys ? Kto robi 3k km rocznie...
No chyba że więcej stała u mechanika )
Tu sie zgodzę te markowe 2T sie bardzo psują i ich eksploatacja jest bardzo droga.
A dzieciak które je posiadają rocznie robią do 5kkm i to jest max na rok a ja mam kumpla który ogarem od maja zrobił 21kkm bez remontu i dalej jezdzi i to nawet bardzo dobrze i dokłada sie do niego tylko paliwo i olej.
Offline
derzawi1 napisał:
Blurey napisał:
ale mogę pokazać Aprilie RS 50 z 29k przebiegu
Ja mogę pokazać dużo Aprili czy innych "markowych" sprzętów które po przebiegach 10-15tys mają wymienione opony, napędy, całe silniki, tłoki cylindry czy nawet tarcze ham. Pzdr wizja remontu za 5 stów wtf oO.
Nie wiadomo ile zrobi silnik (bo rama z silnikiem 50 niema jak się posypać) Zetkowy, ale po zmianie na 125 zrobi bardzo, bardzo dużo.
PS. Ty wierzysz że masz 29tys ? Kto robi 3k km rocznie...
No chyba że więcej stała u mechanika )Tu sie zgodzę te markowe 2T sie bardzo psują i ich eksploatacja jest bardzo droga.
A dzieciak które je posiadają rocznie robią do 5kkm i to jest max na rok a ja mam kumpla który ogarem od maja zrobił 21kkm bez remontu i dalej jezdzi i to nawet bardzo dobrze i dokłada sie do niego tylko paliwo i olej.
Dokładniej to 3,2kkm/rok. Ja na przykład w rok zrobiłem ZetKą 2 tysiące km. Według mnie wszystko się kiedyś znudzi. Lepiej jest jeździć z celem niż błąkać się bez celu albo jeździć w kółko.
Niektórzy rocznie nawet nie robią 2 tysięcy. Zależy od człowieka. Są tacy, co robią 10 tysięcy i więcej w rok. Eksploatacja pokaże co się bardziej psuje Aprilia/Romet. Nie zapominaj także, że te "markowe 2T się psują" bo geniusze jeżdżą na full gazie cały czas. Oczywiście nie wszyscy.
Ale trzeba przyznać, że zegary w Aprilii to trwała rzecz. ZetKowe chyba nigdy nie dożyły nawet 10kkm (ze wszystkim sprawnym)
PS. Mam monitor Full HD 24', więc od razu przeczytałem )
Offline
10 tyś km/rok to średnia przebiegu przeciętnego motocyklisty. Ja jak zrobiłem k125 18000 km w rok bez przerwy w zime czy w lato, z ogromnymi trasami, to dopiero jestem pewien co do niezawodności tego sprzętu, ale silnik 125 ccm z osprzętem to nie ta liga. (Zetka 50 posiada ten sam osprzęt co 125 i jestem pewien, że połowa zetek na tym forum jest TERAZ gotowa na trasę Polska-Gibraltar bez żadnej awarii)
Blurey ma zetką 12000 km(zrób tyle, nie miej tyle na blacie, a samodzielnie zrób) i nie widać żadnego oznak zużycia, a silnik ma większą kompresję, niż nowy i pali zawsze dotyk/kop i jeździ bez problemu bez akumulatora. Zegary w Zetce to najmniejszy problem, ale muszę powiedzieć, że zegary w k125 w moim egzemplarzu to mistrzostwo świata.
BARDZO śmieszy mnie jak jakiś dzieciak z przelotem 2000 km rocznie skacze do mnie z textami, że te badziewia (wiem bo miałem tzr 50 i dt 50-jezus maria ) są bezawaryjne, a romety z ramami od 125, czyli typowe nakedy się psują, a ja robię takim dzień w dzień po 100-500 km, gdy te wysilone do granic 2t bez mocy do 7000 rpm nie mogą być po prostu bezawaryjne z samej konstrukcji wysilonego 2t.
Offline
Niektórzy rocznie nawet nie robią 2 tysięcy.
A potem gadają że mają bezawaryjny super sprzęt
Eksploatacja pokaże co się bardziej psuje Aprilia/Romet.
Nabiłem Zetką 6k km z czego poprzednie 6 nabiła mi cholernie dobrze znana osoba i wiem że się wtedy nic nie działo. (Raz w tyg ten ktoś sobie do mnie jeździł te 70km na raz bez żadnego problemu.)
Czekam aż nabijesz własnoręcznie przynajmniej z 10k, wtedy będzie można pogadać o bezawaryjności i kosztach eksploatacji.
Ale trzeba przyznać, że zegary w Aprilii to trwała rzecz. ZetKowe chyba nigdy nie dożyły nawet 10kkm (ze wszystkim sprawnym)
Ja mam na przykład takie pierdoły jak trwały silnik i ramę pozwalającą wsadzić 250cc
Ale dla każdego coś dobrego.
"PS. Mam monitor Full HD 24', więc od razu przeczytałem "
Dziwnie żebyś nie zauważył białego tekstu na ciemnym tle ; ))
Offline
A słyszeliście o takim starszym panu, który Zetką zrobił 70 000 km na jednym silniku. Tak nie pomyliłem się 70 tyś. na jednym silniku Zetki Gdy już Zetka siadła poszedł do salonu Rometa i dali mu drugą Zetkę
Offline