Cześć wszystkim! Chciałbym wam przedstawić mój ostatni nabytek
Motocykl to Suzuki Gs 500E nie zablokowana pełna moc 33KW. Szukałem już od ponad 3 miesięcy i w końcu trafił się ten okaz i to 20km od domu więc musiałem jechać ją obejrzeć
Motocykl zadbany , nowy napęd , oponki jak nowe , silnik ładnie pracuje i schodzi z obrotów , ładnie odpala i trzyma obroty.
To czas na parę zdjęć
Dzisiaj byłem się przejechać i po prostu się zakochałem
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2017-03-05 12:48:52)
Offline
Dzisiaj miałem trochę wolnego czasu tak więc porządnie wymyłem i nasmarowałem łańcuch a także uzupełniłem bak do pełna na tą naszą zimę której nie widać
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2017-03-05 12:31:19)
Offline
Z ciekawości... Jeśli pełna moc to 33kW, to do ilu i po co się go blokuje? Wszak A2 jest do 35kW o ile dobrze pamietam...
Fajny sprzęt! Gratuluję zakupu
Ostatnio edytowany przez Kes (2016-12-16 13:51:44)
Offline
Są wersje zablokowane do 25kW i trafiałem na takie na olx. Najczęściej były one sprowadzane z Niemiec , może oni mają tam inne przepisy
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2016-12-17 07:37:23)
Offline
W Niemczech mają (a przynajmniej mieli) trochę inaczej kategorie. Jedna z nich była do 25 kW (chyba odpowiednik naszego A1, ale mogę się mylić). Moja honda też ma 25 w dowodzie a w rzeczywistości 39 xD
Offline
Aaa... To nie wiedziałem
Oglądałem GS500 z 2007 roku, jak szukałem moto. W wersji F z owiewka. Bardzo wygodny w prowadzeniu i stosunkowo lekki. Tylko mu lagi ciekły, a jak na wadliwe moto cena była zaporowa...
Moje MT03 trochę słabsze. Ale też daje rade 42hp mam
Offline
A czysto z ciekawości, ile dałeś i który rocznik? Ten niedoszły "mój" był za 7 200... Powiedziałem, że za 6,5 bo lagi do robienia i w ogłoszeniu był rok młodszy niż, jak się okazało w dowodzie. Tam jeszcze mu znalazłem jedna tarcze na wymarciu (max pół sezonu). Zjechał do 7k, co i tak było za duzo...
Offline
Był wystawiony za 3900 ale zbiłem do 3750 bo nie było się prawie do czego przyczepić Rocznik 1993
Offline
Zimowa sceneria piękna lecz nie można pojeździć
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2017-03-05 12:31:57)
Offline
Offline
Offline
Ostatnio zabrałem się za naciąg łańcucha i wcześniej nic mi nie tarło , wszystko ładnie śmigało a ja zauważyłem że położenia tych wskaźników po obu stronach różnią się więc jak to typowy janusz który
jeszcze nie zagłębiał się w ten temat ustawiłem je po równo na każdej ze stron , naciągnąłem prawidłowo łańcuch i wszystko ładnie skręciłem. Po kilku dniach śmigania zauważyłem , że tarcza mi się z tyłu grzeje
więc wyczyściłem cały zacisk , tłoczki i ładnie nasmarowałem smarem miedziowym tam gdzie trzeba lecz nic to nie dało Po zagłębieniu się w temat trafiłem na metodę ustawienia tylniej felgi za pomocą sznurka.
Okazało się , że koło jest naprawdę nie symetrycznie w stosunku do przedniego więc wyregulowałem tak jak trzeba i wszystko jest teraz ok , nic nie trze i nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków z okolic napędu.
Polecam metodę ze sznurkiem ponieważ po ustawieniu różnica na kreskach na wachaczu jest znaczna a mianowicie wskazuje mi po lewej stronie 3 kreskę a po prawej 4. Więc nie ma co się za bardzo sugerować tymi kreskami
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2017-04-10 22:23:55)
Offline
Rozerwał się uszczelniacz na łożysku z tyłu i piasek je wykończył Nowy komplet łożysk już osadzony i można śmigać
Numery łożysk i wymiary simmeringu od strony zębatki zdawczej:
Offline
Mała aktualizacja Do moto wpadły nowe klocki na tył bo stare to już była porażka Poprzedni właściciel trochę zaniedbał tak samo jak przód który po skończeniu kursu na widlaka też
będzie wymieniany. Nowa opona na przód bo stara już się wysłużyła
Offline