Witam, przepraszam jeżeli w złym dziale lub coś pomylisłem, ale piszę tutaj 1-szego posta, no więc mam zetkę już od około 3 tygodni, mam już przejechane +/- 650km, wymieniłem zębatkę w przodzie[zdawczą] na 16zębów, kupiłem w sklepie "chyba" oblokowany moduł, przewierciłem tłumik, pozbyłem się katalizatorów, a i jeszcze, leję na 20 litrów 250ml oleju żeby miał jeszcze lepsze smarowanie i żeby się cylinder szybko nie wycierał. No więc moim problemem jest to, że gdy powymieniałem te części, to moja zetka z górki z wiatrem jedzie +/- 65km/h. Moim zdaniem to troszkę za mało, podacie jakieś rady co z tym zrobić ? PS. świeca ma brązowy kolor, więc gażnik jest wyregulowany, na biegu jałowym ma 1800 obrotów, jak ją odpalam gdy jest zimna to muszę dać ssanie, bo inaczej nie odpali, i musi troszkę dłużej pochodzić na tym ssaniu, bo inaczej gdy wrzucę jedynkę, to moja zetka gaśnie. I jeszcze pytanko, macie może też tak, że tylne koło troszkę odstaje w lewą stronę, gdy stanę z tyłu, i zetka jest prosto, to tylne koło troszkę wystaje poza chlapacz w lewą stronę. I jeszcze, podczas osiągnięcia tych 65km/h obroty wynoszką około 9-10tyś. Zadam jeszcze takie pytanie, bo po około 200km zmieniłem zębatkę i wymieniłem moduł więc mogłem już jechać te 65km/h to czy jest możliwość, że żle dotarłem tą zetkę ? PS. sorki że piszę tak nieczytelnie. I z góry dziękuj za udzielone odowiedzi.
Offline
1. przestań lać olej do benzyny w silniku czterosuwowym
2. wiercąc tłumik i wywalając katalizator nic nie zyskałeś, to tylko 50ccm
3. obroty na dotarciu mogą takie być
4. +/- 65km/h to dla zetki 50ccm znakomity wynik
5. jak to czterosuw tak malutkiej pojemności zimna lubi sobie pochodzić na ssaniu dłuższą chwilę przed jazdą
6. na wahaczu tam gdzie masz naciąg łańcucha jest podziałka sprawdź czy masz z obu stron na równych kreskach(bo krzywo może stać plastikowy błotnik)
7. na dotarciu(do 1000km) nie powinno się przekraczać 7.5 tyś obrotów jeśli kręci ci do 10 tyś to moduł masz na pewno odblokowany
8. na ostatnie pytanie nie znam odpowiedzi w każdym razie z tego co piszesz mocno się starałeś by ją kiepsko dotrzeć albo wręcz zezłomować.
9. pierwszy post w powitalni i regulamin, witaj na forum
Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-04-14 20:43:33)
Offline
Leję olej ale w znikomych ilościach, a te nasze benzyny są takie chusteczkowate, że te 250ml na 20l troszkę zwilgoci tą benzynę, ale dlaczego mówisz, że ją żle dotarłem?, nie jezdziłem cały czas na max obrotach i max prędkości jaką mogłem jechać, nie zagrzałem jej, nie gazowałem na maxa na zimnym silniku, jedynie co to wcześnie wymieniłem moduł i zębatkę i przewieciłem tłumik.
Offline
Nie leje się oleju do benzyny i już, zawalisz pierścienie i będziesz miał robotę i koszty a w niczym nie pomagasz tylko szkodzisz kropka. Wyraźnie napisałem nie wiem czy ją zajechałeś co do reszty odpowiadałem na twoje pytania. Nie sądzę by cię tu pochwalili ale może się mylę, to czterosuw 50-tka jak myślisz że poleci ci 80 to gratuluję marzeń, to całe wiercenie, wycinanie, blokowanie dopalacza spalin, poza pierdzącym dźwiękiem nie dołożyło ci nic ani grama mocy ani grama szybkości
Acha j jeszcze jedno przy każdym poście na dole po prawej jest opcja edytuj więc jak chcesz dodać pytanie to edytuj a nie wstawiaj kolejnego posta
Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-04-14 21:03:15)
Offline
Okej, a lepiej zostawić 16z w przodzie i 52 w tyke czy 13 w przodzie i 38 w tyle ? Czy możę 16 w przodzie i 38 w tyle ? Ale wątpie nie pociągnie raczej tak
Okej będę edytować.
A i ten wężyk zaraz obok cylindra prowadzący pod bak to jest dopalacz spalin? Co on daję ?
Ostatnio edytowany przez sneiks (2016-04-14 21:08:01)
Offline
Korzystaj z szukajki w serwisach masz tematy wyjątkowo proszę o zębatkach pod pojemność i oczekiwania osiągów http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3569
gdybyś chciał sam kombinować z ilością zębów to obowiązuje zasada 1 ząbek przedniej to to samo co 3 ząbki tylnej
dopalacz spalin nic nie daje ekologia, ale wywalenie też nic nie daje niech wisi.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-04-14 21:15:28)
Offline
sneiks napisał:
Dziękuję za linka, a co z tym dopalaczem spalin ?
Wyedytowałem swój post powyżej przeczytaj
spadam powodzenia niech ci zeta służy.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2016-04-14 21:20:49)
Offline
15/52 wystarczająco zamula zetkę a Ty chcesz tam jeszcze 38 na tył wsadzać xD
Broń boże nie wlewaj oleju do benzyny, co Ci do głowy przyszło? xD
Moja dobrze dotarta zetka miała vmax 67 z górki przy mocnym kacie więc normalnie Ci chodzi, to nie sprzęt wyścigowy. Tym bardziej w tej pojemności xD
Ostatnio edytowany przez RoNdeL (2016-04-14 23:24:51)
Offline
Tylne koło może być ustawione dobrze, sprawdź może czy błotnik jest prosto, bo to też daje złudne widzenia. Pozdrawiam
Offline
Z gówna bata nie ukręcisz jak mówi polskie przysłowie. Realne 70 to i tak spory wynik dla tego motorka. Wolę nie pytać jak z przyspieszaniem jest teraz bo musi być konkret zamulona.
Offline
70km.h to bardzo dobry wynik, nic więcej już nie wyciągniesz z tej 50ccm
Offline