Ogłoszenie

#1 2016-03-10 20:55:17

 automateusz

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2011-08-20
Posty: 462
Punktów :   -6 
Pojazd: Honda CBF600 '04

Honda CBF600NA

Witajcie drodzy forumowicze! Mam nadzieję, że nie zapomnieliście jeszcze o mnie

Ostatnimi czasy (jakoś 5 dni temu to było) stałem się posiadaczem Hondy CBF600N z rocznika '04 w wersji z ABS
Moto przytargałem spod Wrocławia, gdyż zależało mi na oryginalnej blokadzie na A2, a ta takową posiada.
Jest parę pierdół do zrobienia, ale i tak jestem mega zadowolony z wyboru motocykla.

Poniżej kilka fotek (w przyszłości może więcej). Zachęcam do komentowania
http://images75.fotosik.pl/408/e9d34fabf8dc6985med.jpg
http://images77.fotosik.pl/409/3ba5986845a2a635med.jpg


Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
Motocykl: Honda CBF600 '04

Offline

 

#2 2016-03-10 21:33:42

 RadekCrs50

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Pomorskie
Zarejestrowany: 2014-09-19
Posty: 237
Punktów :   
Pojazd: Suzuki GS 500E , Romet Crs 72
Wiek: 20

Re: Honda CBF600NA

Wygląda na zadbaną oby służyła


Pojazdy w garażu:
Suzi Gs 500E
Romet Crs 72

Offline

 

#3 2016-03-10 21:48:23

 RoNdeL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10967524
Call me!
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2012-06-23
Posty: 863
Punktów :   16 
Pojazd: Honda NTV 650 Revere
Wiek: 19

Re: Honda CBF600NA

W końcu zmieniłeś szlifierkę na coś porządnego xDDD
Nie no, no offence, przeleciało sporo czasu nie ma co się napinać.
Gratuluję jeździdła, ABS fajna sprawa, miałem w kursowej, ale powiem szczerze, że nie chciałbym się przyzwyczajać do tego systemu, bo jak siądziesz na inne moto to może być bieda. Blokada siedzi czy tylko na papierku?

Offline

 

#4 2016-03-10 22:20:49

 automateusz

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2011-08-20
Posty: 462
Punktów :   -6 
Pojazd: Honda CBF600 '04

Re: Honda CBF600NA

Blokada od nowości siedzi (kiedyś tam się zdejmie), więc silniczek chodzi jak nówka Aż miło się go słucha (mimo tego, że nie przepadam za dźwiękiem R4).
A co do ABS... Tak czy siak rzadko się tego systemu używa, ale jeśli jest sytuacja podbramkowa a do tego w deszczu lepiej żeby był aniżeli go nie było


Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
Motocykl: Honda CBF600 '04

Offline

 

#5 2016-03-10 22:58:02

 RoNdeL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10967524
Call me!
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2012-06-23
Posty: 863
Punktów :   16 
Pojazd: Honda NTV 650 Revere
Wiek: 19

Re: Honda CBF600NA

Jeździłem jej młodszą siostrą (CB500F) i fajnie szła jak na rzędówkę (z tym że tam chyba R2 siedzi). Ja mam u siebie V2 i powiem szczerze, że chyba już nie kupię rzędówki. Zupełnie inne doznania, brzmienie i moc od samego dołu. Polecam jakbyś zmieniał moto w przyszłości
Ale dźwięk moto to dźwięk moto - każdy zadbany sprzynt powyżej pół litra fajnie gada.
ABS w CB500F właśnie się stosunkowo często załączał właśnie. Nie wiem czy to kwestia modelu czy tego że trochę nią pod koniec kursu świrowałem (ogmolowana cała, no i ileż można w kółko po placu jeździć ).
A co do blokady to jeżeli masz tylko na prędkości obrotowej to nie zdejmuj, szkoda silnik rżnąć a 50 koni do normalnego poruszania się spokojnie wystarczy. Chyba, że masz jak ja na króćcach dolotowych. Wtedy pierwsza operacja i wycinanie gumy - motorek sporo żwawszy, polecam

Offline

 

#6 2016-03-10 23:30:25

 automateusz

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2011-08-20
Posty: 462
Punktów :   -6 
Pojazd: Honda CBF600 '04

Re: Honda CBF600NA

Mam blokadę na dolocie, więc kiedyś się będzie można jej pozbyć A co do rzędówki - ta akurat oddaje moc bardzo liniowo, więc i na dole jej się trochę znajdzie Co prawda nie jest to DL-650, ale jak na A2 wybór zdaje się być świetny. Czas pokaże. Jedno co mi przeszkadza, to że może być za cicha, ale i to jest to ogarnięcia.
Częstsze załączanie ABSu może być spowodowane choćby oponami, które się mniej drogi trzymają. Tutaj mam Bridgestone, które planuję zmienić w najbliższym czasie na Michelin Pilot Road 2.
Jaki przebieg masz w swojej NTV? Moja już dotarta - 50tys


Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
Motocykl: Honda CBF600 '04

Offline

 

#7 2016-03-12 01:28:13

 RoNdeL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

10967524
Call me!
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2012-06-23
Posty: 863
Punktów :   16 
Pojazd: Honda NTV 650 Revere
Wiek: 19

Re: Honda CBF600NA

Na budziku mam 78k (bo skalowany do 99999), pytanie które to okrążenie xD
Ja u siebie też mam jakieś Bridgestone, ale mają przeszło 10 lat więc na wiosnę wymieniam i też chyba na Pilot Road 2
Strach na takich gumach jeździć, bo nawet na suchym potrafi zabuksować jak się doda na maksa gazu. Jeżdżenie po rondach przy tym momencie i na starych kapciach to horror, ale osiem stów po drodze nie chodzi więc tamten sezon musiałem się przemęczyć

Offline

 

#8 2016-03-14 00:28:47

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 21

Re: Honda CBF600NA

Witaj Tak szybko czas zleciał, że nawet nie wiem kiedy dorosłeś
Piękny sprzęt, oby służył ! (Jak mniemam 2t, prawda?)


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kodeks buschido forum wv golf4 podlaczenie zaworu n75 czym zajmuje sie kierownik www.juveniaglzy.pun.pl