Witajcie drodzy forumowicze! Mam nadzieję, że nie zapomnieliście jeszcze o mnie
Ostatnimi czasy (jakoś 5 dni temu to było) stałem się posiadaczem Hondy CBF600N z rocznika '04 w wersji z ABS
Moto przytargałem spod Wrocławia, gdyż zależało mi na oryginalnej blokadzie na A2, a ta takową posiada.
Jest parę pierdół do zrobienia, ale i tak jestem mega zadowolony z wyboru motocykla.
Poniżej kilka fotek (w przyszłości może więcej). Zachęcam do komentowania
Offline
Wygląda na zadbaną oby służyła
Offline
W końcu zmieniłeś szlifierkę na coś porządnego xDDD
Nie no, no offence, przeleciało sporo czasu nie ma co się napinać.
Gratuluję jeździdła, ABS fajna sprawa, miałem w kursowej, ale powiem szczerze, że nie chciałbym się przyzwyczajać do tego systemu, bo jak siądziesz na inne moto to może być bieda. Blokada siedzi czy tylko na papierku?
Offline
Blokada od nowości siedzi (kiedyś tam się zdejmie), więc silniczek chodzi jak nówka Aż miło się go słucha (mimo tego, że nie przepadam za dźwiękiem R4).
A co do ABS... Tak czy siak rzadko się tego systemu używa, ale jeśli jest sytuacja podbramkowa a do tego w deszczu lepiej żeby był aniżeli go nie było
Offline
Jeździłem jej młodszą siostrą (CB500F) i fajnie szła jak na rzędówkę (z tym że tam chyba R2 siedzi). Ja mam u siebie V2 i powiem szczerze, że chyba już nie kupię rzędówki. Zupełnie inne doznania, brzmienie i moc od samego dołu. Polecam jakbyś zmieniał moto w przyszłości
Ale dźwięk moto to dźwięk moto - każdy zadbany sprzynt powyżej pół litra fajnie gada.
ABS w CB500F właśnie się stosunkowo często załączał właśnie. Nie wiem czy to kwestia modelu czy tego że trochę nią pod koniec kursu świrowałem (ogmolowana cała, no i ileż można w kółko po placu jeździć ).
A co do blokady to jeżeli masz tylko na prędkości obrotowej to nie zdejmuj, szkoda silnik rżnąć a 50 koni do normalnego poruszania się spokojnie wystarczy. Chyba, że masz jak ja na króćcach dolotowych. Wtedy pierwsza operacja i wycinanie gumy - motorek sporo żwawszy, polecam
Offline
Mam blokadę na dolocie, więc kiedyś się będzie można jej pozbyć A co do rzędówki - ta akurat oddaje moc bardzo liniowo, więc i na dole jej się trochę znajdzie Co prawda nie jest to DL-650, ale jak na A2 wybór zdaje się być świetny. Czas pokaże. Jedno co mi przeszkadza, to że może być za cicha, ale i to jest to ogarnięcia.
Częstsze załączanie ABSu może być spowodowane choćby oponami, które się mniej drogi trzymają. Tutaj mam Bridgestone, które planuję zmienić w najbliższym czasie na Michelin Pilot Road 2.
Jaki przebieg masz w swojej NTV? Moja już dotarta - 50tys
Offline
Na budziku mam 78k (bo skalowany do 99999), pytanie które to okrążenie xD
Ja u siebie też mam jakieś Bridgestone, ale mają przeszło 10 lat więc na wiosnę wymieniam i też chyba na Pilot Road 2
Strach na takich gumach jeździć, bo nawet na suchym potrafi zabuksować jak się doda na maksa gazu. Jeżdżenie po rondach przy tym momencie i na starych kapciach to horror, ale osiem stów po drodze nie chodzi więc tamten sezon musiałem się przemęczyć
Offline
Witaj Tak szybko czas zleciał, że nawet nie wiem kiedy dorosłeś
Piękny sprzęt, oby służył ! (Jak mniemam 2t, prawda?)
Offline