Siema, nadszedł długo oczekiwany zakup motocykla, poznajcie Zuzię
Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać motocykla ale jakby ktoś nie wiedział, Suzuki SV650S, rok 2005.
Przede wszystkim oryginalny lakier, posiada kilka akcesoryjnych bajerów
Więcej zdjęć będzie gdy tylko ją porządnie wymyje
Ostatnio edytowany przez karol123 (2015-07-16 18:52:13)
Offline
Bardzo fajne są te SV , mają charakterystyczną pracę silnika
osobiście bardziej podobają mi się w wersji ''golas'', tak czy siak , pogratulować zakupu
Offline
Rafal01 napisał:
Bardzo fajne są te SV , mają charakterystyczną pracę silnika
osobiście bardziej podobają mi się w wersji ''golas'', tak czy siak , pogratulować zakupu
Dzięki, wcześniej widziałem ten model SV tylko na zdjęciach i też mi się nie podobał ale w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej
Offline
Jeździłem takim, tylko w litrze. Piękna maszyna, genialny silnik. Nie wiem jak w 650, ale 1000 ciągnął od samego dołu, moc w każdym zakresie obrotów. Miód :3
Offline
bumek napisał:
Ładna. Gratuluje zakupu. Podobno w vałce jak zamkniesz przepustnicę na zakręcie to leżysz, więc śmigaj ostrożnie
Dzięki , może nie od razu gleba ale czuć, że mocno hamuje silnikiem
Offline
Piękna Zuza
Offline
Offline
Nono pięknie
Offline
O kurde, świetna maszyna Gratuluje, podobno strasznie pancerne moto
Offline
MajkelMoto napisał:
O kurde, świetna maszyna Gratuluje, podobno strasznie pancerne moto
Dzięki, też tak słyszałem, wujek mi ostatnio opowiadał że miał SV z przebiegiem 490 000km a to już nie są małe liczby
Offline
RoNdeL napisał:
Jeździłem takim, tylko w litrze. Piękna maszyna, genialny silnik. Nie wiem jak w 650, ale 1000 ciągnął od samego dołu, moc w każdym zakresie obrotów. Miód :3
Tutaj jest dokładnie tak samo, ciągnie od samego spodu aż miło, w końcu V'ka
Offline
Układ tłoków nie ma prawie nic do gadania w kwestii ciągu od dołu. Najbardziej widać to w panigale 1,3 litra, które ssie na elastyczność w porównaniu do innych sportów.
Offline
Układ może nie, ale ilość tak. W 2 cylindrach masz niskie przesunięcie suwu pracy w kolejnych cylindrach, bo co ile, co 50* niecałe? Co innego w takiej r4, jak masz 4 tłoki, to jakiś odstęp między suwem pracy w danym cylindrze musi być. Dlatego właśnie linia momentu obrotowego w vałkach jest płaska.
Offline