Ogłoszenie


#1 2015-07-04 21:57:16

 legionista77

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wodzisław Śl.
Zarejestrowany: 2015-01-17
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 classic
Wiek: 16

Chłodzenie Zetki

Witam, mam nastepujące pytania na jakim poziomie jest chłodzenie zetki? Czy zdarzało sie wam przegrzewanie się? ile km mogę przejechać bez przerwy? czy da się zwiększyć nawiew powietrza (niektórzy producenci seryjnie montują wiatraczki dla lepszego efektu) i czy jest sens coś w tym temacie zmieniać ?

Dzięki za odpowiedzi

Offline

 

#2 2015-07-04 22:08:22

 Rafal01

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2014-05-30
Posty: 210
Punktów :   
Pojazd: Ws / CRS
Wiek: W sam raz
WWW

Re: Chłodzenie Zetki

W ciepłe dni lepiej jest unikać dłuższej jazdy z niewielką prędkością ,jest to  minus silników chłodzonych powietrzem
Co do przegrzewania to , większość silników staje się po prostu słabsza w momencie kiedy silnik jest naprawdę goracy  , łatwo to można wyczuć zwłaszcza w momencie ruszania , warto w tedy dać mu chwilę odpocząć

Offline

 

#3 2015-07-04 22:34:23

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: Chłodzenie Zetki

A właśnie o dziwo silniki pionowe, a przynajmniej zetka ma super chłodzenie. Sam w to nie wierzyłem, póki jej nie kupiłem. Wcześniej miałem ogarka, który się grzał. 200km bez przerwy w temp. 20* już było trochę dużo. Zetka myślę, że zrobiła by 2 razy więcej i dużego wrażenia by na niej to nie zrobiło Moim zdaniem nie ma co się przejmować, tylko jeździć. Jak jakimś cudem przegrzejesz, to zmieniasz tłok i upg za 30zł i latasz dalej


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#4 2015-07-05 11:41:14

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Chłodzenie Zetki

Chłodzenie ma bardzo dobre, bez problemu robiłem 72cc czy 150ccm trasy rzedu 300-400km z przerwa 15 minutowa po 200km zeby cos zjesc, wypic


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#5 2015-07-05 13:25:31

 legionista77

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wodzisław Śl.
Zarejestrowany: 2015-01-17
Posty: 45
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 classic
Wiek: 16

Re: Chłodzenie Zetki

Ok dzięki wielkie nic nie zmieniam

Offline

 

#6 2015-07-05 15:02:21

 mikiburda

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Małachowo
Zarejestrowany: 2014-04-22
Posty: 290
Punktów :   
Pojazd: Romet Chart 210, Zetka 50
Wiek: 15

Re: Chłodzenie Zetki

bumek napisał:

Wcześniej miałem ogarka, który się grzał. 200km bez przerwy w temp. 20* już było trochę dużo. Zetka myślę, że zrobiła by 2 razy więcej

Ogar ma zbyt małe żebra, obojętnie o jakim mówimy. Nie jest on stworzony do dłuższych tras.


Nie ma bata na Rometa, nie wyprzedzi go rakieta.

SZUKAM chętnych do pogrania w Euro Truck Simulator 2 na multiplayer!!! Mój nick na Steam to mikiburda

Pomogłem? Daj +

Offline

 

#7 2015-07-05 19:28:01

 Minos

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2014-03-15
Posty: 206
Punktów :   
Pojazd: Junak M25, Yamaha Virago
Wiek: 1956
WWW

Re: Chłodzenie Zetki

Dzisiaj przy temp. 35oC w południowej Polsce zrobiłem  odcinek Kraków-Rzeszów i z powrotem. Razem prawie 400 km. Oba odcinki bez zatrzymywania się. Temperatura silnika 72 ccm w okolicach 90 stopni. Dobrze dotarta i wyregulowana Zetka nie ma problemu w przegrzewaniem się.

Ostatnio edytowany przez Minos (2015-07-05 19:28:40)


"lewa"

Offline

 

#8 2015-07-05 19:52:01

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Chłodzenie Zetki

Minos napisał:

Dzisiaj przy temp. 35oC w południowej Polsce zrobiłem  odcinek Kraków-Rzeszów i z powrotem. Razem prawie 400 km. Oba odcinki bez zatrzymywania się. Temperatura silnika 72 ccm w okolicach 90 stopni. Dobrze dotarta i wyregulowana Zetka nie ma problemu w przegrzewaniem się.

Potwierdzam, oboje z Minosem mamy założone termometry mierzące temperaturę oleju wkręcone zamiast korka wlewu oleju(opis i foto w mojej sygnaturze poniżej) i nigdy nie złapała temperatury pow.90 stopni.

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.f1polskaliga.pun.pl www.se.pun.pl www.walczmyrazem.pun.pl www.dragons-world.pun.pl www.combinestheworld.pun.pl