Dziękuję za wasze sugestie
Powiem tak , za silnikiem rozglądam się już od jakiś 3 tygodni , co do dylematu nowy czy używany to stawiam na nowy
Przy kupnie używki zawsze jest ryzyko że trafisz na kogoś kto świadomie wciśnie ci bubel
Wymiana góry to pół biedy , gorzej jak po pierwszych kilometrach okaże się że trzeba silnik rozpoławiać bo biegi wypadają , itp
Tak więc silnik będzie nowy
Znalazłem w Warszawie sklep gdzie mają takie silniki od ręki za 1500 zł wraz z całym osprzętem , reg , moduł itp , myślę że to dobra cena
Offline
Z aktualizacji na chwilę obecną , doszedł wczoraj tłumik
Który jest dosyć spory i full przelot , dodatkowo będzie dorobiony db killer w razie problemów na drodze przy kontroli
Szukałem tłumika gabarytowo i wymiarem zbliżonego do oryginalnego i znalazłem wydech do pojemności 125/150ccm
i kupiłem go z tej aukcji :
http://allegro.pl/tlumik-4t-gy6-125-150 … 46251.html
Kilka fot :
Silnik raczej na pewno będzie o pojemności 125 z założonym zestawem 150ccm i 5-cio biegową skrzynią
Offline
Fajnie się planuje, lubię sm'y i jak ładnie dobierzesz wszystko do crs'a to możesz powolutku siać terror A czy taki full przelot nie szkodzi silnikowi? Bo gdzieś mi to się w oczy rzuciło, na jakimś forum.
Offline
150ccm jest kozak
Offline
Bumek, gdzies tak wyczytalem i zaintrygowalo mnie to. Ogolnie wydech fajny tylko jakl bym wzial czaaaaarny
Offline
Super! Ale CRS kopa dostanie, teraz to prawidziwe sm
Offline
PickNick , naklejki nie ma , a pod wałkiem silnik poza numerem jest sygnowany jako 156FMI-2
MajkelMoto , taki jest cel
Poza zmianą pojemności chciał bym jeszcze dokonać wielu zmian wizualnych , cała zima przede mną
Zastanawiam się jeszcze nad tylnym amortyzatorem , ten fabryczny wydaje mi się trochę za miękki
rozmyślam czy nie zmienić na gazowy ,
Offline
Trzeba będzie nazwę forum zmienić bo już zaraz większość użytkowników będzie 125+
Offline