Jestem za kamilkiem, zdecydowanie pomyśl lepiej nad cbr 125/50, za te pieniądze znajdziesz dobrą, no i później w większym stopniu odzyskasz pieniądze jeśli będziesz chciał sprzedać
Offline
bumek napisał:
Sam miałem 125/50. Ja mieszkałem na wsi, więc to było tak, że po okolicach latałem i miałem tylko jedną kontrolę, dokumenty i tyle. Jeśli mieszkasz w mieście, to możesz sie nalatać po WK po zabraniu dowodu. A co do prawka, to co to za wymówka, że nie masz czasu go robić? Tak trudno jest poświęcić 2h na parę dni na jazdy/wykłady? Czas to marna wymówka. Młody człowiek bez prawka w dzisiejszych czasach to jak kaleka
tyle ze ja taki mlody nie jestem caly dzien to ja w robocie jestem, a w zadne uzywki nie bede sie bawil, pozatym bym musial trafic na calkowitego kretyna psa przy kontroli zeby nie zaczail ze ta cbr'ka to nie 50 ccm od 3 lat jezdze zeta 1 raz mnie tylko psy zatrzymaly zeby powiedziec ze swiatla nie mam z tylu dokumentow zadnych nie sprawdzali, 2 raz pies mi zete ogladal bo sasiadka mnie zglosila ze jej niby porysowalem puszke wydechem, patrzyl liczniki (120 km/h ma przeciez zeta) spytal mnie sie czy to moto normalne czy motorower, powiedzialem mu ze takie liczniki w nich motuja do 120, ale ZADEN pies nie uwierzy przy liczniku 200 km/h ze to 50 ccm zostane przy tym arrowie
Ostatnio edytowany przez goth666 (2014-09-19 22:26:31)
Offline
Zawsze tarcze można wymienić A tak serio to twój wybór co wolisz, my tu tylko doradzamy
Offline
No to jak wolisz. Używkę też można bardzo łatwo sprawdzić, i w ogóle. Geometria ramy u mnie to koszt ok. 250zł i już wiesz czy miała jakiś wypadek czy nie. A ten cały Fly będzie Ci się psuł gorzej od zetki, bo zetka to na prawdę udany i sprawdzony chińczyk.
Offline