Mam rometa RR 50 zakładam w zakładce Router WS 50 ponieważ mają te same silniki a mianowicie od prawie roku zmagam się z pewnym problemem a mianowicie przy obrortach 7-8 tyś silnik zaczyna przerywać jakby na ułamek sekundy się wyłączał i zaczyna troszkę szarpać. Przetestowałem wszystkie pomysły żaden nie zadziałał teraz na wpadłem pomysł by nałożyć krótszy króciec ssący ten który jest teraz jest dość długi a w dodatku różnie powyginany myślałem nad czymś takim http://allegro.pl/krociec-ssacy-krotki- … 73402.html myślicie że ma to sens ?
Offline
JA myślę ze założenie jak najkrótszego króćca ma ogromne znaczenie.... mieszanka bedzie szybciej dostawać się do komory spalania.... oczywiście musisz idealnie dostroić gaźnik....
i powinna poprawic się reakcja na gaz....
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-09-04 08:51:06)
Offline
Offline
Dłuższy kruciec fabrycznie u siebie masz zamontowany dlatego żeby gaźnik nie zawadzał o rozrusznik
Te krutsze są zazwyczaj montowane w crossach bez rozrusznika odpalanych z kopa
Zmiana krućca nic ci nie da , mało tego jeżeli masz rozrusznik to nawet tego krutkiego nie zamontujesz bo gaźnik ci nie wejdzie , gdyż oprze się na rozruszniku
Możesz go ewentualnie obrócić do przodu jezeli masz miejsce i stożek
Zanim zdecydujesz się na zmianę krućca proponował bym najpierw przeczyścić porządnie gaźnik , gdyż syf w komorze pływakowej powoduje podobne objawy , przytykajac dyszę
Offline
Kupiłem krótszy krócic gaźnik obróciłem drugą stroną dałem filtr gąbkowy i muszę przyznać różnica jest spora. Lepsza reakcja na gaz i szybciej wkręca się na obroty
Offline