1,5 robiliśmy bo tylko się uczymy, a ta głowica i tak trafiła na silnik który jest tylko "modelem"
Sporo splanowałeś, stopień się na pewno zwiększy
Offline
Na seryjny wałek więcej się nie da. Tu i tak będzie na styk. Nie mam jeszcze wałka. Jak będzie można ciachnąć do 5mm {łącznie}
Offline
5mm na seryjnych wałkach, to już tłoki o zawory pewnie walą ;D
W Zetce 72cc, można by ściachać głowicę o 0,5 mm chociaż ;D
Offline
Jak w samochodach jest to i z ZK, wkońcu zmniejsza się komora i zwiększa stopień sprężania, nie pamiętam głowicy z ZK już, ale może i 1mm by dał radę, ale do tego od razu możnaby było założyć inny tłok itp. bo specjalnie zdejmować głowicę po to nie ma sensu
Offline
GuMiS napisał:
5mm na seryjnych wałkach, to już tłoki o zawory pewnie walą ;D
Napisałem, że więcej niż 3 się nie da na serii
Offline
No wiem, tak napisałem.
Offline
I odpalenie
http://www.youtube.com/watch?v=7w9nOMKMXHI
Pierwsze jazdy
http://www.youtube.com/watch?v=k2DtzX-txJo
Teraz ja
http://www.youtube.com/watch?v=hrY2sdee3X4
Różnica względem serii jest duża. Wałek z kołem zmieniam na wiosnę - wtedy będzie ogień
Offline
Dziś testowałem silniczek;)
http://www.youtube.com/watch?v=H76IO6EPYgg
http://www.youtube.com/watch?v=ysnPNBEfFNc
Offline
Jest ogień ;D
Offline
I znowu
http://www.youtube.com/watch?v=Yu7_kTdRm_U
Na wiosenny montaż czekają: wałek ABARTHa, zrobiony gaźnik, mocowania pod tarcze hamulcowe
Ostatnio edytowany przez red_p (2013-12-31 17:58:22)
Offline
Rwie No to już jak to założysz to będzie moc z tarczami będzie fajnie wyglądał.
Offline
Tarcze będą niewidoczne bo na nie pójdą koła od seja
Offline