A propos lekkiego terenu... Jeździłem już WSką po poligonie. Wielu powie, że to barbażyństwo ale o dziwo, dała radę i to w największym błocie, po śladach czołgów. Oczywiście po powrocie solidne czyszczenie.
Offline
wracam po zimie
O dziwo nadal żyje.
Zrobione pod 5000 km.
Wske zimowałem w czymś pomiędzy piwnicą a garażem. tzn piwnica ale zjazd nie po schodach.
Korozja postępowała, więc postanowiłem wymienić śrubki. Dla chętnych szczegółowy opis - prosto z warsztatu Romet Arkus group (nie testowałem nic samemu tylko zapytałem ich o spis i dostałem na maila):
Witam,
Uważam że stal typu a2 będzie tutaj najlepsza, ale osobiście zastosował bym zwykłe śruby z ocnkiem.
1. mocowanie tarczy hamulca przedniego M8x 25mm 4szt
2. mocowanie wlewu do baku M5x8mm 5szt M5x22 3szt
3. mocowanie przedniej lampy M8x25mm 2szt
4. mocowanie kierownicy (czarne śruby) M8x55mm 4szt
5. śruba znajdująca się pod dźwignią zmiany biegów, w pobliżu środkowej osi motorowera (pod lewą piętą mniej więcej)
M6x20mm 4szt
W końcu nie wymieniałem nr 5, bo są w porządku.
Oto foty, jak wyglądały śruby:
POLECAM ZWŁASZCZA WYMIANĘ TYCH OD MOCOWANIA KIEROWNICY!
Aha! i jeszcze jedno, bo Pan Warsztat Rometa nie podał jakie łby mają mieć śruby:
Wszędzie dawajcie walcowy łeb pod imbusa, tylko mocowanie lampy ma mieć łeb sześciokątny i te z nr 5 też.
Ja sobie kupiłem STOŻKOWE łby do nr 2 i też pasują, ale nie ma co udziwniać.
Pozdrowienia i miłej jazdy!
BTW
Czy ktoś próbował odrdzewić i pomalować jakimś lakierem wydech? kurde, ta rura od silnika do poszerzenia wydechu u mnie wygląda dramatycznie. Zastanawiam się, jaki lakier żeby wytrzymały? na gorąco i ogólnie wytrzymały? jak ktoś ma jakieś pomysły to dawać
Ostatnio edytowany przez Lekter (2013-04-13 17:39:41)
Offline
Przejedz papierem ściernym, a następnie pomaluj Śnieżką w spray'u na wysokie temperatury. Może byc coś innego, ale Śnieżka jako jedna z nielicznych zachowuje swój kolor.
Offline
Zeszlifować cały "lakier" z wydechu, przelecieć podkładem, a później kolorkiem żaroodpornym.
Offline