Ogłoszenie


#91 2013-01-29 21:47:11

 derzawi1

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

2867750
Skąd: zaborów
Zarejestrowany: 2012-03-04
Posty: 571
Punktów :   
Pojazd: romet zetka50
Wiek: 18

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

PickNick napisał:

bez przesady bo nie tylko żarówki sie psują jeszcze zębatki łańcuch  i licznik

W k125 pokazuje z przekłamaniem 3-4 km/h, a z zębatek i łańcucha nie dane mi było jeszcze z zużycia zmienić w chińskim pojeździe.

Wiesz co do licznika to zalezy jaki ma humor. A łańcuch w 125 wytrzymuje przy normalniej jezdzi około 15kkm (ciekawe czemu w zeci tyle nie wytrzymał?)

A co do mocy TZR to wątpię zeby miała jej az tyle zeby wydymać romka na trasie

Podstawa te silniki z TZR nie są dobre do piłowania nie to co te w RM,k125 co mozna jechac na full manetce przez prawie całą polske i tłok nie am prawa chwycić (ci to mają mieli k125 i inne to potwierdza)


Jak ktos ma konto na tamtym forum nie sie ich spyta jakie trasy robili na sprzętach.


I czy te TZR mają rezzo(chyba tak sie to pisze)  ?

Offline

 

#92 2013-01-29 22:21:28

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Muszą mieć tzr do 6000 rpm ma 1,5 konia.

Tyle tego tatałajstwa na k125 wyprzedziłem co cisnęli am6 i powiem ci, że bez żadnej spinki, w każdej części obrotów, 156 fmi łoi dupe am6 jak chce.

Offline

 

#93 2013-01-31 19:26:32

campe

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2013-01-31
Posty: 5
Punktów :   

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Chcecie to sobie miejcie te swoje Zetki
wali mi to
ale moim zdaniem śmieszne jest to że porównujecie 2T do 4t. To to po prostu rozwala system.

W czym TZR jest lepsza od zetki?

spójrzcie na materiały z czego jest skonstruowane jedno i drugie. Chińskie wyroby znane są z tego że są lipne- i jest wiele argumentów ku temu.
Materiały z jakich robią chińczycy są zwykle jak najtańsze żeby obniżyć koszty produkcji i dlatego są tanie

fakt że silniki chińskie wcale nie są takie złe - ale nie mówcie że to jest na licencji hondy, to nawet koło hondy nie stało 

ale poza silnikiem

rama- z plasteliny
plastiki sa zbyt kruche bo z taniego plastiku
amortyzatory/gumy/łańcuchy/uszczelniacze/tuleje/śruby itd. - jakość wykonania katastrofa




Owszem TZR/RS itd też mają wady ale są o wiele lepiej skonstruowane od chińczyków, są z lepszych materiałów i bardziej przemyślane.

Więcej rzeczy psuje się w Chińczykach niż z markowych sprzętach
ale za to części do chińczyka kupi się za parę zł a do yamahy już nie koniecznie.


mówicie że zetka przejedzie 40k a tzr/rs itd po 20 się sypie - Gratuluje bo z mechaniką to wy nigdy do czynienia nie mieliście. w 2T to normalne że co pewien okres trzeba zrobić remont silnika ale po wymianie jest znów silne moto.


Jakbym miał wybierać Zetka czy Simson wybrałbym simsona. Miałem parę chinskich sprzętów i nie wmówicie mi że dorównują markowym sprzętom.

PickNick - śmieszny jesteś. Porównujesz 125 4T do 50 2T


Nie mówię że chińczyki są złe - ale według mnie jakość wykonania po prostu zabija


Tyle ode mnie.

Campe

Ostatnio edytowany przez campe (2013-01-31 19:28:49)

Offline

 

#94 2013-01-31 20:59:04

 Reszek

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

41382077
Skąd: Piotrowice
Zarejestrowany: 2012-12-19
Posty: 89
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 125 (classic)
Wiek: 18

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Panowie, gimnazjalisci z TZR-kami kontratakuja hahahah


"Żyje by jeździć, jeżdżę po to by żyć
Nie oddam tego za nic ja nie chce zmieniać nic
To moje życie i mój świadomy wybór
Nie oddam moje pasji, za parę nędznych wygód"
Malina [*]

Offline

 

#95 2013-01-31 21:05:30

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

od chińczyków

Ale co mnie obchodzą chińczyki?
MNIE obchodzi teraz zetka.


fakt że silniki chińskie wcale nie są takie złe

Zwykle są okropne. Japońskie, wykonane przez chińczyków są śwetne i zwykle bezawaryjne.

ale moim zdaniem śmieszne jest to że porównujecie 2T do 4t. To to po prostu rozwala system.

Dokładnie, śmieszne jest to produkowanie 2t cały czas, ale w końcu i to się skończy i będzie spokój, obstawiam, że tzr dostałaby w takim wypadku 4t jaki jest w ogarze 900 itp. W ogóle przez przypadek od dawna zapomniałem co to jest 2t, bo ja żyję jak normalny motocyklista, który MA W DUPIE 2t, bo to jest wymierający świat dla gimbusów dla których 5/100 by mieć osiągi jak 100 ccm w 4t jest ważne. Cypis, wsiądziesz za 12 lat na czterogarową "4t" co pali MNIEJ od twojej tzr i zapomnisz o tym syfie szybciuuutko.

spójrzcie na materiały z czego jest skonstruowane jedno i drugie. Chińskie wyroby znane są z tego że są lipne- i jest wiele argumentów ku temu.
Materiały z jakich robią chińczycy są zwykle jak najtańsze żeby obniżyć koszty produkcji i dlatego są tanie

Co mnie obchodzą chińczyki, po raz kolejny nie obchodzi mnie sokowirówka z biedronki, jak kupuję 70 calową bravię za 10 tyś zł. TO I TO Z CHIN I WBIJ TO SOOOBIE do głowy.
Miałem tzr i miałem Zetkę, tzr mi się psuła, nie była jakoś tak DOBRZE wykonana, w sumie to projekcja ramy i całego pojazdu w tzr jest żałosna w porównaniu do genialnej ramy z legendarnej hondy cg 125, która jest no jest i tego nie przekrzyczysz, zastosowana w zetce 50, która także jest sprzedawana jako 125 i 150, a w Usa jako 200 i 250 pojemność, więc proszę się także nie pogrążać z jakimiś textami z dupy no bo z dupy, na temat grubości ramy bo to ŚMIECH i wstyd, mam teraz fazera 600 i to jest właśnie przykład solidnego japońskiego motocykla zrobionego przez inżynierów z Yamaha. Tzr 50 to tajwańskie-wietnamskie albo jakieś z jakiejś podrzędnej fabryki yamahy zrobiony motorek ścięty na maxa dla kosztów, jak i inne 50, OPRÓCZ WŁAŚNIE chińskich nakedów I TYLKO NAKEDÓW NIE KIBLI Z PUSZEK, tylko nakedów, które mają zastosowane kopie najlepszych rozwiązań w 125 jakie kiedykolwiek były NO KURDE o czym tutaj dywagować? Filtr w zetce 50 jest idealnie taki SAM jak w hondzie cg 125, pracuje w ten sam sposób, jest w tym samym miejscu i 3/4 części zamiennych PASUJE, a do zetki 125, 95% części zamiennych pasuje, bo koła i łożyskowanie ma zastosowane od innego legendarnego NAKEDA-CHOPPERA czyli suzuki GN 125.
Ci co hejtują zetki TEGO NIE wiedzą i nigdy się nie dowiedzą, a ja posiadam wiedzę bo posiadam forum o nich, więc muszę wiedzieć o nich praktycznie wszystko, by pomagać użytkownikom, adminowi przecież nie przystoi nie wiedzieć czegoś o pojeździe o którym założył klub. Przez 12000 km spaliła się w mojej Zetce RAZ tylna żarówka i tyle. Tarcze hamulcowe i inne rzeczy eksploatacyjne nie miały praktycznie żadnego zużycia.


rama- z plasteliny
plastiki sa zbyt kruche bo z taniego plastiku
amortyzatory/gumy/łańcuchy/uszczelniacze/tuleje/śruby itd. - jakość wykonania katastrofa

No i właśnie co ja mam powiedzieć o kimś takim kto pisze o czymś, nie mając ŻADNEGO pojęcia, a pochodzenie zetek 50, czy rometów k125, którego ujeżdżam do dzisiaj, zrobiłem nim 20 tyś km w JEDEN ROK i wymieniłem sobie lampe z tyłu na led. TYLKO tyle, jest baardzo ciekawe (suzuki ma oficjalną chińską firmę, która robi dla niego i dla innych importerów motocykle o poj 50-200, przez co są twory jak romet k125, który jest całkowitą kopią suzuki gs 125 ale z silnikiem od hondy cg 125 - idealna mieszanka, pojazd IDEALNY, ale zrobiony po kosztach, jak wszystko dzisiaj). ZROBIŁEM na "chinolach" ponad 40 tyś km i 5 razy wymieniałem tylko tylną żarówkę, nic więcej, miałem też dt 50 i tzr 50 i nic lepiej mówić nie będę.


Owszem TZR/RS itd też mają wady ale są o wiele lepiej skonstruowane od chińczyków, są z lepszych materiałów i bardziej przemyślane.

Wiesz, że masło maślane jest maślane? Bo ja wiem! I masło maślane jest lepsze od masła, bo jest maślane!!!

mówicie że zetka przejedzie 40k a tzr/rs itd po 20 się sypie - Gratuluje bo z mechaniką to wy nigdy do czynienia nie mieliście. w 2T to normalne że co pewien okres trzeba zrobić remont silnika ale po wymianie jest znów silne moto.

To jest chyba żalenie się tak? Bo cylinder do zetki 125 kosztuje wraz z głowicą 400 zł i robi po 80 tyś km. Po wymianie też znów silne, a nawet bardzo silne moto.

PickNick - śmieszny jesteś. Porównujesz 125 4T do 50 2T

W sumie to powinienem porównywać 600 4t do 50 2t, bo tyle samo palą, no może w serwisie 600 4t jest znacznie tańsza, ale dobra pomińmy już ten aspekt. Jak ma być równo to jest równo, co ja mam cholera porównywać coś co jest motorowerem i dostojnie zjada kilometry paląc 1,8 litra do pierdzącego śmierdziela co jara 5? Wolne żarty.

Nie mówię że chińczyki są złe - ale według mnie jakość wykonania po prostu zabija

Wsiadając na zetkę, miałem uczucie prawie takie samo jak wsiadłem na tzr, z tym, że na plus w ZETCE.

Miałem parę chinskich sprzętów i nie wmówicie mi że dorównują markowym sprzętom.

Są gówniane do kwadratu, nie wiem kto dał tym wynalazkom homologację, jak widzę mojego dziadka na jego baotianie to aż mi słabo jest, jak można takie badziewie produkować.

A więć siądź, przejedź się, zrób pomiary ramy, sprawdź kto tak na prawdę produkuje te motocykle i jak bardzo spokrewniony jest ten motocykl z hondą cg 125 i hondą cb 50 I MOŻEMY dyskutować. Oczywiście nie patrz na osiągi, bo zetka pali 1,7-1,8 litra i jest MOTOROWEREM. Nie każdy markowy sprzęt jest dobry, nie które auta czy motocykle to awaryjne niewypały, takim jest właśnie tzr, rs itd, ale gimbus tego nie zauważy.

A jak ktoś z ignorancją pisze o zetkach (sony bravia 70 cali), mówiąc OGÓŁEM o chinolach typu właśnie kibel z tesko (czyli taka sokowirówka z biedronki) to na takiego nawet szkoda jakiegokolwiek czasu, bo jest ignorantem i tylko siebie i nikogo więcej nie pogrąża.

Offline

 

#96 2013-01-31 22:16:38

 kamilolo

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Płock WP
Zarejestrowany: 2011-06-14
Posty: 131
Punktów :   
Pojazd: BENZER XCROSS 80

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Reszek napisał:

Panowie, gimnazjalisci z TZR-kami kontratakuja hahahah

Człowieku nie kompromituj się , mam chińczyka i wiem że to gra nie warta świeczki
Piszecie że "o zrobiłem 10k i chodzi jak zegarek. Za 10k silnik pójdzie do wymiany . W tzr 30k zrobisz lekko jedynie oddasz cylinder do szlifu i jeździsz dalej.

Gimnazjaliści ? Sam zachowujesz się jak gimnazjalista w tym czasie , pewnie masz ból dupy że oni mają a sam nie masz.

Sam bym chciał mieć Tzr. Za 4k za które kupiłem mojego poczciwego Benzera miałbym teraz TZR i do dzisiaj rwę sobie włosy z głowy że nie pojechałem szukać czegoś japońskiego.
Taka jest prawda te sprzęty są bardzo dobrze wykonane , mam kolegów z 3 tzr-kami i jeśli ustawię je koło siebie to widać na kilometr chińszczyzne z mojego Benzera.

Pewnie napiszecie że Zetki to super sprzęt tak tak tak... Do czasu
Mojego kolegi Ns-1 ma 15 lat. I co , nic ale nic przy niej nie robi a zapier*** aż się kurzy. A wy ile macie zetkę 2 , 3 lata. A może rok ? Więc na jakiej ty podstawie człowieku możesz wogóle oceniać ten sprzęt...

A co do 10k w Zetce to kolega robi tyle co sezon w tzr przez 3 lata. Odpukać gra i buczy

Pozdrawiam i przemyślcie co piszecie.

PS. A piszesz to pewnie dlatego że na każdym zlocie zawsze zostajesz z tyłu i wąchasz przepaloną mieszankę 2t . Zgadłem ? Nie martw się nie tylko ty sam


Miałem tzr i miałem Zetkę, tzr mi się psuła, nie była jakoś tak DOBRZE wykonana

Co Ci się niby tak w niej psuło ? Szlif może musiałeś zrobić ? Nic prostszego 30zł szlif 100zł tłok i robisz dalej 20tyś km


sumie to powinienem porównywać 600 4t do 50 2t, bo tyle samo palą, no może w serwisie 600 4t jest znacznie tańsza, ale dobra pomińmy już ten aspekt.

Wymień rozrząd w fazerze , tak tak będzie znacznie tańsza niż cały cylinder do am6 ...

Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 22:32:25)


http://img35.imageshack.us/img35/5954/kamilolo1kopia.jpg

Jeśli pomogłem daj + , to nic nie kosztuje

Offline

 

#97 2013-01-31 22:31:40

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Bo masz benzera xcrossa nie wiadomego pochodzenia z niewiadomą dla nas jakością, my mówimy o zetce i tylko o zetce. A co kolega POSIADA ns-1 od 15 lat? Nie? No właśnie.
Nie wierzę, że masz kolege co robi na tzr 10 tyś km co roku od 3 lat, bo średnia przebiegu typowego kierowcy tzr to 2000 km.
JAK KTOŚ pisze masowo, że zetka to super sprzeda tak tak tak, to po prostu TAK jest.


Wymień rozrząd w fazerze , tak tak będzie znacznie tańsza niż cały cylinder do am6 ...

Wymiana rozrządu w fazerze kosztuje 400 zł, robi się ją co 60 tyś km, ja mam jeszcze 30 tyś km do przejechania. Jak na 60 tyś km, 400 zł to grosze. Czyli mój jeden rozrząd to 4-5 remontów tzr. Jak nie więcej, bo jak widzę, co się dzieje na ich forum, to po prostu śmiech.

Offline

 

#98 2013-01-31 22:37:47

 kamilolo

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Płock WP
Zarejestrowany: 2011-06-14
Posty: 131
Punktów :   
Pojazd: BENZER XCROSS 80

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

PickNick napisał:

Bo masz benzera xcrossa nie wiadomego pochodzenia z niewiadomą dla nas jakością, my mówimy o zetce i tylko o zetce. A co kolega POSIADA ns-1 od 15 lat? Nie? No właśnie.
Nie wierzę, że masz kolege co robi na tzr 10 tyś km co roku od 3 lat, bo średnia przebiegu typowego kierowcy tzr to 2000 km.
JAK KTOŚ pisze masowo, że zetka to super sprzeda tak tak tak, to po prostu TAK jest.

Mało wiedzę masz kolego. Silnik w moim Benzerze jest takiego samego pochodzenia co twój. Jaka szkoda , prawda ?

Skąd możesz wiedzieć jaka jest "średnia przebiegu typowego kierowcy tzr". Koledzy Ci powiedzieli ?
A jakbyś do szkoły codziennie robił 50km w jedną strone to może byś zrozumiał ,doliczył zloty , jazdy po mieście , spotkania itp itd

A co do ramy to u mnie jest dobrze , sam miałem zamiar zmieniać slinik od hondy mbx 80 lecz szkoda było mi pakować kasy. Wole odłożyć na samochód.

Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 22:40:20)


http://img35.imageshack.us/img35/5954/kamilolo1kopia.jpg

Jeśli pomogłem daj + , to nic nie kosztuje

Offline

 

#99 2013-01-31 22:39:04

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Masz tylko silnik ten sam.

Tak, było sporo tematów na forum kiblów, czy samej tzr i średnio trzepią po 2000 km, czasami wyprawa dla nich 100 km to mega uber super wyprawa. 90% tzr z pierwszej ręki na allegro ma średnią km 1500, więc nawet to zaniżyłem.
Ja osobiście robię po 20 tyś km rocznie, tyle zrobiłem na romet k125.

A pytania typu

Witam zastanawiam sie czy moge jechac moja tzr 125 99r w trase tzn 100km w jedna strone.Nic sie nie stajnie ??

Otóż czy to normalne że w lato 30 stopni jak wybiorę się na jakaś dłuższą trasę to kontrolka się zapali? i to nie raz. Wybrałem się z kolegą nad zalew ( 30 km) to chyba z 4 razy stawaliśmy

Cuda na kiju. A najlepsze, że TEŻ TO MIAŁEM w mojej dt 50 jak i tzr 50 haha.


Skądś to się bierze.

Offline

 

#100 2013-01-31 22:42:08

 kamilolo

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Płock WP
Zarejestrowany: 2011-06-14
Posty: 131
Punktów :   
Pojazd: BENZER XCROSS 80

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

A pytania typu

Witam zastanawiam sie czy moge jechac moja tzr 125 99r w trase tzn 100km w jedna strone.Nic sie nie stajnie ??
Otóż czy to normalne że w lato 30 stopni jak wybiorę się na jakaś dłuższą trasę to kontrolka się zapali? i to nie raz. Wybrałem się z kolegą nad zalew ( 30 km) to chyba z 4 razy stawaliśmy
Cuda na kiju. A najlepsze, że TEŻ TO MIAŁEM w mojej dt 50 jak i tzr 50 haha.


Naucz się wymieniać płyn chłodniczy
Zetka na pewno Ci się nie zagrzeje przy 30 stopniach . Dlatego że przecież ona jest chłodzona POWIETRZEM cud techniki !!

Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 22:45:02)


http://img35.imageshack.us/img35/5954/kamilolo1kopia.jpg

Jeśli pomogłem daj + , to nic nie kosztuje

Offline

 

#101 2013-01-31 22:43:47

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Rozmawiamy teraz o eksperymencie podobnym do chinashit.
Zetka jest twardsza i o niebo lepiej wykonana od k125. Moją zetkę ma teraz Blurey i chętnie się wypowie jak się sprawuje po 12000 km. Mi się spaliła raz żarówka z tyłu, u niego to chyba nawet to się nie stało.


Naucz się wymieniać płyn chłodniczy

Wiesz nie pisałbym tego trywiału, jakbym nie odpowietrzył i nie zalał 2 krotnie płyn chłodniczy wraz ze wszelkimi zaleceniami. Po prostu ten typ tak ma.


Zetka na pewno Ci się nie zagrzeje przy 30 stopniach . Dlatego że przecież ona jest chłodzona POWIETRZEM cud techniki !!

Dokładnie, w mojej opinii każdy motorower powinien mieć prosty, chłodzony powietrzem, niezniszczalny, słaby i palący śmieszne ilości paliwa silnik.

Offline

 

#102 2013-01-31 22:48:18

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

To właśnie Ty masz ból dupy. Gdybym jeszcze raz miał kupić Astona to bym kupił, nie żałuje, żadnej złotówki, którą na niego wydałem .
A TZR? Daj spokój wstyd gdzieś się pokazać. Zrobiłem Astonem 270km bez przerwy, a wy się pytacie czy na 100km dacie radę? Śmieszne.
Wolę zalać te 15l, jeździć 60/70km/h przy dobtym przyspieszaniu na 80ccm i do tego przejechać te 700km na tym zbiorniku ; >, bez martwienia się czy dozownik mi się nie zapcha, albo się nie zatrze.
Do naszych silników można zalać nawet jeden olej, być ignorantem, lać tylko paliwo i i tak będzie dłużej jeździć niż TZR.
nasze ramy są słabe? Nie słyszałem, żeby jeszcze komuś pękła, ale za to na waszym forum widziałem jakieś pęknięcia ; ).
Zetki, Benzery czy inne nie mają sobie nic do zarzucenia oprócz wibracji, które można zneutralizować jak się chce, od 2 lat nie odkręciła mi się nawet pieprzona śrubka ;>


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#103 2013-01-31 22:49:54

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

GumiŚ123 pamiętaj, że masz ramę od suzuki gn 125 i rometa k125. Tak samo już legendarną, znaną, lubianą i trwałą jak honda cg 125, ale jednak twoja rama jest całkowicie inna. Gb street i jego kopie to niewypał, jak te kible firmy baotian z tesco.
Ale ogólnie te dwie ramy oznaczają, że motocykl albo motorower, bo to ramy od prawdziwych motocykli klasyków, będzie niesamowicie trwały i stabilny. Oczywiście mówimy o pełnej ramie, tak jak to wymyślili sobie suzukowscy inżynierowie, bo ostatnie nowe routery mają wycięte trzymadło, co wg. mnie jest kuriozalne.

Offline

 

#104 2013-01-31 22:54:03

 kamilolo

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Płock WP
Zarejestrowany: 2011-06-14
Posty: 131
Punktów :   
Pojazd: BENZER XCROSS 80

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

GumiŚ123 napisał:

To właśnie Ty masz ból dupy.


Gdybym jeszcze raz miał kupić Astona to bym kupił, nie żałuje, żadnej złotówki, którą na niego wydałem .
A TZR? Daj spokój wstyd gdzieś się pokazać. Zrobiłem Astonem 270km bez przerwy, a wy się pytacie czy na 100km dacie radę? Śmieszne.
Wolę zalać te 15l, jeździć 60/70km/h przy dobtym przyspieszaniu na 80ccm i do tego przejechać te 700km na tym zbiorniku ; >, bez martwienia się czy dozownik mi się nie zapcha, albo się nie zatrze.
Do naszych silników można zalać nawet jeden olej, być ignorantem, lać tylko paliwo i i tak będzie dłużej jeździć niż TZR.
nasze ramy są słabe? Nie słyszałem, żeby jeszcze komuś pękła, ale za to na waszym forum widziałem jakieś pęknięcia ; ).
Zetki, Benzery czy inne nie mają sobie nic do zarzucenia oprócz wibracji, które można zneutralizować jak się chce, od 2 lat nie odkręciła mi się nawet pieprzona śrubka ;>

Nie ja robiłem wjazdy na czyjeś fora więc nie mam bólu dupy . Za to ty tak i wkurwiasz innych na czyichś forach. A czytając forum tzr to oni bardzo w porządku się do was zachowali , nie leciały bluzgki itp. A ty do nich zaczelłeś wylatywać od najgorszych.

Na jakim waszym forum ? Wyczuwasz jakiś podstęp ?
Mówiłem coś o ramach w Zetce ? Nie , więc czemu się przypier*** do mnie o ten temat ?

Co ty możesz wiedzieć jak pewnie jedynym sprzętem jakim jechałeś była twoja SUPER ZETKA !!

Co do ramy to czy ja gdzieś narzekałem ? NIE jedynie silnik jest z plasteliny może jest oszczędny ale co mi z tego jak maks poleci 60km/h
Może gdy zamontuje ten zestaw 72 coś więcej z tego śmiesznego silnika wyciągnę

A co do twoich licencji twojej ramy to jest śmiech.Może projekt jest podobny ale wykonanie całkowicie inne.

Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-01-31 23:07:52)


http://img35.imageshack.us/img35/5954/kamilolo1kopia.jpg

Jeśli pomogłem daj + , to nic nie kosztuje

Offline

 

#105 2013-01-31 22:55:36

 Babuy

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Gubin
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 521
Punktów :   
Pojazd: Zetka 250 :)

Re: [Dyskusja] Eksperyment zainspirowany "chinashit"

Ha ha... TZR-maniacy odwiedzili nasze forum ??


Zetka to motor, który jest powodem do dumy, jazda po lesie, palenie gumy xD

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pwf-online.pun.pl www.corleone-samp.pun.pl www.pedago.pun.pl www.zielonki-rzyczyska.pun.pl www.yaoiplay.pun.pl