Nie, na moje oko, twój ws, poleci max 85km/h xD, albo 90km/h
Offline
130 pojedziesz jak sobie wstawisz co najmniej 250ccm...
obliczylem sobie ze przy zmnianie tloka i cylindra na 80 moj ws bedzie mogl pojechac 128 km/h bez zmniany zebatek
Lepiej weź się za naukę póki jeszcze masz czas...
Warn za brak prefiksu i błędy ort. .
Offline
Najprawdopodobnie obliczył, że jak na 50ccm leci licznikowe 80, to 80+0,6*80=xxx km/h. Zgadza się, czy inaczej obliczałeś?
Offline
Zapewne. A dokładniej:
80[V-max]:50ccm=1,6[stosunek] 1,6[stos.]*80ccm=128km/h
Teoretycznie tak to wyjdzie, ale jest niemożliwe, żeby tyle pojechać, ponieważ byłoby to na obrotach 20tys+.
Wstaw sobie tam 125ccm 2T, albo 250ccm, jak mówi PickNick, to tyle pojedziesz.
Offline
ok
dzieki za pomoc juz wszystko rozumniem
tylko dalej mnie ciekawi ten licznik to znaczy ze on jest jakis nie dokladny ? chodzi mi oto ze jak jade licznikowe 80 to w realu jade z inną predkoscią?
bliczylem to tak 80[V-max]:50ccm=1,6[stosunek] 1,6[stos.]*80ccm=128km/h
ajesli chodzi zmniane zebatek jak to zrobic
Ostatnio edytowany przez maciek (2012-09-22 15:57:29)
Offline
Sam cylinder da ci tylko moc. Jeżeli chcesz większą prędkość to musisz dać większą zębatkę z przodu lub mniejszą z tyłu.
Polecam 14 lub 15z na przód
Offline