Siemka ludziska, dzisiaj poskładałem i odpaliłem no i przejechałem się 1km , swoim crs 50cmm ( 1 raz od zakupu), wszystko pięknie ładnie, ale.......... od kopki odpala mi dosłownie od szczała , ale z rozrusznika za chiny nie chce odpalić, kręci jak głupi, ale nawet nie zakacze, powodem jest brak iskry na świecy przy przełączeniu przy manetce na odpalanie z rozrusznika , wie ktoś co to może być ? dodam jeszcze ze gdy jest odpaolny z kopki i przełącze na odpalanie z rozrusznika to momentalnie gaśnie i w tej pozycji nie da się go odpalić, to jest normalne ? no i jeszcze pytanko , gdzie idzie gumowy przewód z silnika - skrzyni biegów?- odpowietrznik ? napieprza z niego powietrze jak pali , ale nie moge znaleźć gdzie był podpięty , chyba że tak O on jest jak coś to mogę zdjęcia podesłać , no i jeszcze pytanko , czy przy przeviegu 6000km , ustawiamy luzy zaworowe tak samo ? czyli 005 i 007 ? czy już wartości sie zmieniają ? bo tak ustawiłem, ale lekkie stuki słyszę , a może tak te silniczki chodzą ?
Offline
Nie wiem jak w twoim typie rometa, ale w mojej ZETCE 50 nie ma czegoś takiego jak przełącznik odpalanie z kopa i odpalanie rozrusznikiem. Istnieje ogólny włącznik zasilania układu zapłonowego. Trzeba go wcisnąć po stronie bliższej kierowcy, żeby zapłon działał.
Offline
no u mnie przy tym przełączniku z prawej strony , jak jest w jednej pozycji to pali z kopki normalnie, ale rozrusznik nie działa, a w drugiej pozycji działa rozrusznik , ale nie pali , ani z kopki , ani rozrusznik.... to tu może być problem ?
Offline
Radził bym regulacja gaźnika zaworków u lub zapłonu mnie podobnie było jak była nowa Zetka jak się więcej kilometrów przejechało to było już normalnie
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2012-06-17 10:29:18)
Offline
mower01 napisał:
no u mnie przy tym przełączniku z prawej strony , jak jest w jednej pozycji to pali z kopki normalnie, ale rozrusznik nie działa, a w drugiej pozycji działa rozrusznik , ale nie pali , ani z kopki , ani rozrusznik.... to tu może być problem ?
Mówisz o czerwonym przełączniku... To jest wyłącznik zapłonu i musi być on włączony jeżeli chcesz żeby moto odpaliło. Ja go w ogóle nie wyłączam (wyłącznik dla mnie służy tylko jako awaryjne odcięcie zapłonu).
Offline
dzięki koledzy, problem naprawiony , okazało się że styk się obluzował przy włączniku zapłonu, w crs jest troszkę inny układ przycisków na manetce , a powie mi ktoś gdzie wychodzi gumowy wężyk ze skrzyni biegów , ten z którego powietrze dmucha ? potem podeśle zdjęcie , za chiny nie mogę znaleźć gdzie go wczepić
Pomoże ktoś ? co to za kabelek ten czarny z czarną wtyczką,na środku ekranu,wisiał sobie za ramą ,cały ubrudzony , co to może być? i gdzie ma iść ten wężyk z drugiego zdjęcia ?
https://picasaweb.google.com/1134534627 … 6717415394
https://picasaweb.google.com/1134534627 … 6328850066
Ostatnio edytowany przez mower01 (2012-06-17 17:41:47)
Offline
To prawdopodobnie jest od odpowietrzania skrzyni korbowej i musi być włożony z tyłu karterów,dokładnie ci nie powiem.
Offline
no właśnie nigdzie nie ma miejsca ma ten wężyk, logicznie tak jak w aucie powinien wracać do gaźnika albo cylindra..... nie wiem, ale motorek smiga bez wpięcia go , ale wolał bym żeby miał swoje miejsce......
Offline
za krótki żeby do filtra powietrza doszedł i nie widzę też tam miejsca żeby go wczepić , może jakaś przedłużka była, nie wiem ,kupiłem crs już z silnikiem rozebranym i wczoraj wieczorem dopiero go poskładałem
Offline
dokładnie do obudowy filtra ? czy gdzieś przy krućcu z filtra do gaźnika ? jutro znowu pościągam obudowy, żeby to podłączyć, bo mam nerwa jak coś nie jest na swoim miejscu:) dzięki koledzy za szybką odpowiedź, jutro dam znac czy to gdzieś podpasowało.
Offline