Witam. To na pierwszym zdjęciu ukazuje się po odkręceniu pokrywy komory pływakowej.
Oto fotki
Jakbyście czegoś nie wiedzieli, to śmiało piszcie.
Tą dyszę od tej zielonej strzałki wykręcamy, jeśli chcemy zmienić ją bo np. muli gdy damy gaz do oporu. Oryginalnie jest 75. Na zdjęciu nie ma dyszy, jest tylko tulejka w którą się ja wkręca, a dysza jak wiecie to taka śrubka z dziurką którą płynie paliwo, wykręca się ją normalnie płaskim śrubokrętem.
A tutaj od zewnątrz
Jeśli komuś pomogłem to wdzięczny bym był za dodanie punktów czy tam danie "pomógł" jak to jest na Tym forum
Wybaczcie że nie ma iglicy, ale to już jest tak proste, że chyba każdy wie jak wygląda
Ostatnio edytowany przez NoPel (2012-06-01 15:41:59)
Offline
Muszę powiedzieć, że poradnik jest... słaby. Zdjęcia trochę niewyraźne, właściwie nic nowego się nie dowiedziałem, ale nie o to chodzi. Śrubki regulacji są pokazane w poradniku dot. regulacji gaźnika. No i nie wydaje mi się żeby na jednym zdjęciu pokazana była budowa całego gaźnika
Ostatnio edytowany przez Bastek0 (2012-06-01 16:01:47)
Offline
Niewyraźne bo taki mam aparat
No dowiedziałeś sie jak wymienić dyszę
I gdzie co jest w gaźniku.
Chcesz to moge napsiać gdzie jest co tj ze tam wpada powiietrze tam paliwo dochodzi ale to chyba każdy wie...
Zresztą były już poradniki typu jak jest zbudowane lustreko..
Offline
Widząc temat tego wątku myślałem, że gaźnik będzie rozebrany na części pierwsze
Ty dokręciłeś chyba tylko odstojnik na paliwo czy jak to się tam zwie No ale ktoś widząc pierwszy raz gaźnik na oczy czegoś się dowie
Offline
Albo porozkręcaj trochę bardziej ten gaźnik i porób więcej zdjęć
PS.
NoPel napisał:
Chcesz to moge napsiać gdzie jest co tj ze tam wpada powiietrze tam paliwo dochodzi ale to chyba każdy wie...
Idąc takim tokiem myślenia to przecież każdy wie co jest w gaźniku
Ostatnio edytowany przez Bastek0 (2012-06-01 16:25:45)
Offline